Jera on Air 2027

Viel me trouwens ook op dat Beartooth bij Greenfield best laag op de poster staat.
ja daar hadden we het recent ook over in een ander topic, dat Beartooth minder populair lijkt te zijn geworden. Die verkopen ook opeens een pak minder tickets voor hun zaalshows. twee jaar terug toen die zowat 2x de 013 uitverkochten met een grote productie had ik die zeker als Jera headliner verwacht, maar tegenwoordig gok ik eerder tweedelaatste of derdelaatste mainstage

ja daar hadden we het recent ook over in een ander topic, dat Beartooth minder populair lijkt te zijn geworden. Die verkopen ook opeens een pak minder tickets voor hun zaalshows. twee jaar terug toen die zowat 2x de 013 uitverkochten met een grote productie had ik die zeker als Jera headliner verwacht, maar tegenwoordig gok ik eerder tweedelaatste of derdelaatste mainstage
Dat idee heb ik ook. Vorige week dinsdag in 013 was het balkon gesloten en de zaal was wel druk maar niet mega druk of zo. Dat is donderdag bij I Prevail anders. Dat is al heel lang uitverkocht.

Dat idee heb ik ook. Vorige week dinsdag in 013 was het balkon gesloten en de zaal was wel druk maar niet mega druk of zo. Dat is donderdag bij I Prevail anders. Dat is al heel lang uitverkocht.
Is hetzelfde in Brussel, AB. Vorige tour nog twee avonden, nu eentje zonder balkons…

Headliners pakken me tot nu toe nog niet zo, benieuwd naar de derde, maar vooral naar meer namen. Donderdag pakketje zo lijkt!

• Leuk
Waarderingen: RS80
Updatje:
-Turnstile
- Motionless in White
- Falling in Reverse
- Billy Talent
- The Prodigy
- Bad Religion
- Bullet For My Valentine
- BMTH
- Parkway Drive
✅ Dropkick Murphys

- Orbit Culture
- I Prevail
- Imminence
- Pierce The Veil
- Simple Plan
- Drain
- The Devil Wears Prada
- Lagwagon
- Pain of Truth
-enter shikari
-beartooth
-the interrupters
-fit for a king
-the amity affliction
-Holding abscence
-speed
-hot milk
-Blood For Blood
-Milencolin
-Death Before Dishonor
-Holder
-Restraining Order
-Terminal Sleep
-Gorilla Biscuits
-Spaced
-Agnostic Front
-Dillinger Four
-The World Is a Beautiful Place & I Am No Longer Afraid to Die
-Iron Chic

1000105882.png
Neck Deep, Guilt Trip, Wage War hopelijk weer! Ik gok ook wel op Holding Absence.

V.w.b. de grote namen hebben we nu wel zicht op de poule ongeveer lijkt me!

Blood For Blood
Milencolin
Death Before Dishonor
Holder
Restraining Order
Terminal Sleep
Gorilla Biscuits
Spaced
Agnostic Front
Dillinger Four
The World Is a Beautiful Place & I Am No Longer Afraid to Die
Iron Chic

Ook allemaal op festivals in Juni/Juli

Blood For Blood, Death Before Dishonor, GB, Agnostic Front helemaal mijn straatje. Maar niet meer het straatje dat Jera boekt heb ik het idee als ik naar afgelopen jaren kijk.

Dropkick Muprhys zijn vastgelegd, die zagen we wel aankomen. Ze zullen The Interrupters ook wel meenemen gok ik.

Waarop zetten jullie je geld als laatste headliner? Logische lijkt me Parkway. Maar Lorna en DP zullen wel wat goedkoper zijn geweest dan de headliners van vorig jaar. Iets in me hoopt nog op een verrassing, al blijft Parkway natuurlijk vet.

Waarop zetten jullie je geld als laatste headliner? Logische lijkt me Parkway. Maar Lorna en DP zullen wel wat goedkoper zijn geweest dan de headliners van vorig jaar. Iets in me hoopt nog op een verrassing, al blijft Parkway natuurlijk vet.
Nou doe eens gek, Marilyn Manson.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die 2 goedkoper zijn als de headliners van dit jaar. Zijn beiden afas/rtm stage/ziggo dome acts.

Die affiche vult zich vanzelf wel zo 😄 Van de nieuwe namen zijn vooral Four Year Strong en Erra wel tof!

Bowling For Soup en We The Kings zou voor mij alleen de moeite waard zijn om heel hard 1985 en Check Yes Juliet mee te blèren, toch een beetje one-hit wonders.

Van mij mogen ze We The Kings thuishouden.. Was fan totdat ik ze live had gezien; dure kaarten, daarnaast hele dure meet&greets (niet gedaan) en ze hadden best een ego. Terwijl ze niet zo heel groot waren in Nederland..

Van mij mogen ze We The Kings thuishouden.. Was fan totdat ik ze live had gezien; dure kaarten, daarnaast hele dure meet&greets (niet gedaan) en ze hadden best een ego. Terwijl ze niet zo heel groot waren in Nederland..
Ik kan het gelezen als Wet HE Kings, waarbij ik dacht dat HE een afkorting was en het natte HE Koningen waren 😅

But now it makes senses, het zit hen al in de naam ...

Die affiche vult zich vanzelf wel zo 😄 Van de nieuwe namen zijn vooral Four Year Strong en Erra wel tof!

Bowling For Soup en We The Kings zou voor mij alleen de moeite waard zijn om heel hard 1985 en Check Yes Juliet mee te blèren, toch een beetje one-hit wonders.
BFS is toch wel meer dan een one-hit wonder. Girl All The Bad Guys Want, High School Never Ends, Punk Rock 101, Almost, de originele Phineas & Ferb theme is door hun gemaakt, en dan de bekende covers zoals bijv. 1985, Stacy's Mom, Baby One More Time zijn allemaal ook goed bekend!
Ik hoop echt dat die eindelijk weer de overtocht maken naar Nederland, gezien de laatste keer toch 2007 was.

Maar denk dat dit zo'n gevalletje Goldfinger word, die ook enkel Slam Dunk en heel misschien een enkel showtje in Duitsland ofzo doen. Die zijn ook al sinds 2008 niet meer in Nederland geweest. Maar wel vorig jaar en een paar jaar geleden Slam Dunk

• Leuk
Waarderingen: NachoNienke

Users who are viewing this thread