Down the Rabbit Hole 2027

In theorie zou het kunnen maar Tame Impala zou ook goed passen bij DTRH. Er werd alleen al wel geconcludeerd doordat ze beiden al een los concert geven in Nederland, dat ze niet beschikbaar zouden zijn voor de festivals. Nu zien we volgens mij in België dat deze trend doorbroken is. Het valt dus nog niet volledig uit te sluiten.

De Primavera line-up geeft mij in elk geval genoeg reden om te dromen. Zo'n trio als Fontaines D.C. / Phoebe Bridgers / Robyn lijkt mij heerlijk maar ook Turnstile of Doechii zie ik graag headlinen (Chemical Brothers voelt voor mij iets teveel legacy om te headlinen, maar trekt vast en zeker genoeg mensen).

Verder zie ik ook Hayley Williams, Adela, Anohni, Caroline Polachek, Kim Petras, Tinashe, Weyes Blood, Bleachers, Underscores, Julien Baker, Tirzah en DIIV graag doorkomen.

Ik gok 18 of 25 November eerste namen, de zaterdag erna start de kaartverkoop, eind Februari tweede drop namen, halverwege Maart namen REX, halverwege April namen Bizarre en begin Mei blokkenschema en eventuele laatste namen hoofdprogramma
Als je nou meteen even alle namen geeft kunnen we het topic sluiten

Van het rijtje Werchter-Werchter Boutique-Primavera, graag deze 😬

Chemical Brothers - Raye - Robyn
Underworld - Angine de Poitrine - Bicep - Dinosaur Jr. - Pavement.

Dank je, DTRH!

Voor de undercard hoop ik op Antony Szmierek, Blossoms, Cassia (allen nieuwe plaat), Roosevelt (hintte naar nieuwe muziek, maar hebben we al 10 jaar niet meer op festivals gezien), Keo(even de Lowlands uitruil doen svp), Warhaus(al eventjes niet geweest toch?), ...

Er zijn wel echt flink wat grote namen die hier allemaal wel kunnen staan he. Lees overal dat de vijver niet heel vol zit dit jaar, maar voor BKS en DTRH is de keuze wel vrij ruim toch? Edit: Keuze klinkt alsof het voor het oprapen ligt, dat werkt natuurlijk niet zo, i know. Maar er zijn genoeg head's en sub's die touren.

Chemical Brothers zie ik hier ook wel staan, na het enorme succes van Underworld ook wel terecht. Voor mij echt identiek in wat ze brengen.

Users who are viewing this thread