Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Olivia Dean een show van 1,5 of 2 uur geven en daarna nog een uur en kwartier Chemical Brothers is niet mijn favoriete optie maar klinkt zeker niet slecht.

Tenzij je daar nog een Fender tussen krijgt is dat wel een heel mager beestje. Chemical Brothers is ook echt weer zo een act die al vijftien jaar over haar hoogtepunt is, maar blijft teren op die reputatie en hits van toen. Dan was op dat vlak een Justice veel toffer geweest.

Tenzij je daar nog een Fender tussen krijgt is dat wel een heel mager beestje. Chemical Brothers is ook echt weer zo een act die al vijftien jaar over haar hoogtepunt is, maar blijft teren op die reputatie en hits van toen. Dan was op dat vlak een Justice veel toffer geweest.
Sorry maar dat is dan echt meer je persoonlijke mening dan een objectieve kijk... Laatste album werd, net als bij Justice, goed ontvangen en headlinen ook gewoon actuele festivals als BKS en komende zomer Primavera.

+ Adela for opener
Sowieso al grote kanshebber! Grote kans ook op dag Sombr bij ons. Hopelijk in een vd tenten, komt daar wellicht beter tot haar recht.

Die dag hebben we ook al Wet Leg staan. Dus op zich kennen we vier namen voor zondag, nul voor de rest voorlopig!

Ik zie die top 2 spot krijgen in de Barn
Maakt snelle stappen. Nog geen 2 maanden terug kreeg PKP haar nog om 13.30u in de Wave weggezet.

Was best een leuke show maar vocaal niet echt een geweldenaar. Zou op de Werchterse Main wel eens dood kunnen vallen, voor in de Barn prima.

Was dat niet alleen voor zijn zaal-/arena optredens? Zo staat het nu op zijn website.
Zou je denken, maar Werchter werd letterlijk genoemd, net als Opener en zo. Zie dat bewuste post weg is wel.

Edit: teruggevonden, deze heeft Wet Leg destijds gedeeld.
57191.jpg

Maakt snelle stappen. Nog geen 2 maanden terug kreeg PKP haar nog om 13.30u in de Wave weggezet.

Was best een leuke show maar vocaal niet echt een geweldenaar. Zou op de Werchterse Main wel eens dood kunnen vallen, voor in de Barn prima.
Ja eens hiermee. Merk dat ik het steeds lastiger vind om me te verhouden tot de snelheid/vluchtigheid van de hedendaagse muziekindustrie. De snelheid waarmee acts plots opkomen en na enkele hits (soms zelf 1) al hoog geplaatst worden op festivals. En niet zelden hoor je er een aantal jaren later amper meer iets over. Gaan hier ook veel namen rond waar ik dat gevoel bij heb. Olivia Dean al headliner, Adela laatste 2 in de Barn, Sombr als tweede aankondigen. Acts die wat mij betreft allemaal een plek verdienen op RW maar ik slik elke keer welke posities eraan gekoppeld worden.

Ja eens hiermee. Merk dat ik het steeds lastiger vind om me te verhouden tot de snelheid/vluchtigheid van de hedendaagse muziekindustrie. De snelheid waarmee acts plots opkomen en na enkele hits (soms zelf 1) al hoog geplaatst worden op festivals. En niet zelden hoor je er een aantal jaren later amper meer iets over. Gaan hier ook veel namen rond waar ik dat gevoel bij heb. Olivia Dean al headliner, Adela laatste 2 in de Barn, Sombr als tweede aankondigen. Acts die wat mij betreft allemaal een plek verdienen op RW maar ik slik elke keer welke posities eraan gekoppeld worden.
Adela heeft nu al meer dan dubbel zoveel likes dan de Chems op hun socials. Qua boeking zal dat gewoon weer raak zijn, hoe snel namen als deze ook doorgroeien.

Users who are viewing this thread

• bleu
  • jelsma
  • 1979
  • JP5
  • Joe