Graspop Metal Meeting 2027

Falling in Reverse heeft een nieuwe single gedropt, featuring Corey Taylor en Serj Tankian! Opvallende samenwerking, best goed nummer wel waarbij de stemmen goed combineren.

Vorige keer waren ze South sub als ik me niet vergis. Geen idee of ze nu een HL zouden zijn (waren dat op RaR vorig jaar wel en ook komend jaar zo lijkt het) en of ze überhaupt voor minder dan HL zouden komen. Trekken best wel publiek, met name uit de jongere generatie, dus misschien voor GMM / Live Nation genoeg reden om het gedoe van vorig jaar te vergeven? GMM boycot niet zo snel dus betwijfel of dit een heel heikel punt is.

Het was uitverkocht maar zeker niet binnen 24 uur. Pas weken na de aankondiging heb ik nog reguliere tickets gekocht.
Na twee dagen heb ik nog tickets proberen te kopen maar via ticketsmaster was het uitverkocht.Meerdere keren gekeken.

Na twee dagen heb ik nog tickets proberen te kopen maar via ticketsmaster was het uitverkocht.Meerdere keren gekeken.

Dit strookt dus niet met mijn ervaring.

Even een serieuze vraag mbt dit forum. Hebben jullie ook last van Proxyner meldingen dat ik verdachte activiteit onder mijn op adres heb en dat je dan gevraagd wordt om te verifiëren dat je geen robot bent? Ook de site vertoont bij mij op de mobiel steeds kuren, dus pictogrammen, namen, paginanummers zijn ineens moeilijk te vinden…

Sorry voor offtopic, maar de issues beginnen echt irritant te worden en duren gevoelsmatig al een week.

Users who are viewing this thread