Best Kept Secret 2027

Dat was headliner op northstage? Zie ik wel gebeuren icm Pearl Jam eigenlijk.
Nee, voorlaatste toen. Slash was toen headliner (met die afgrijselijke hoge krijser van Alter Bridge op zang) op Northstage.
Volgens mij pakt FNM wel iets grootser uit volgend jaar (aantal headlineshows, weliswaar op metalfestivals). Wordt toch weer 'n soort van reünietour, maar dan weer net iets kleinschaliger dan in 2009. Zou zelf tekenen voor zo'n headline spot op de Northstage. Beetje à la KoRn in 2025.
Zul je zien dat Mojo ze los neerzet met 2 shows in de ZD 😅.

Past ook goed bij de identiteit van het festival vind ik. Gaat sowieso keihard gaan itt tot bijvoorbeeld een spot als sub op Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Bij die nieuwe namen voor Roskilde zitten best wel wat interessante namen voor BKS: Caroline Polachek, Ezra Collective, Underscores, Patti Smith, Suki Waterhouse, Lambrini Girls (deze keer als Secret-headliner?)

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Bij die nieuwe namen voor Roskilde zitten best wel wat interessante namen voor BKS: Caroline Polachek, Ezra Collective, Underscores, Patti Smith, Suki Waterhouse, Lambrini Girls (deze keer als Secret-headliner?)
Tame Impala komt niet hoor; ook niet naar bijv DTRH. Staan in Ahoy.

Ik denk wel niet dat ze aan drie headliners gaan raken zoals vorig jaar.
Echt gevestigde headliners zoals die van vorig jaar niet denk ik. Ik denk dat de puzzelstukjes toen gewoon toevallig goed vielen. Maar volgens mij touren er met Fontaines, Phoebe en Turnstile wel enkele mooie 'nieuwe' headliners. Zet daar nog een Mitski, James Blake, Avalanches, Robyn, Caroline Polachek, .. bij en je hebt een prachtige bovenkant.

Echt gevestigde headliners zoals die van vorig jaar niet denk ik. Ik denk dat de puzzelstukjes toen gewoon toevallig goed vielen. Maar volgens mij touren er met Fontaines, Phoebe en Turnstile wel enkele mooie 'nieuwe' headliners. Zet daar nog een Mitski, James Blake, Avalanches, Robyn, Caroline Polachek, .. bij en je hebt een prachtige bovenkant.
Waar kan ik tekenen?

• Leuk
Waarderingen: submarine
Waar kan ik tekenen?
Hierzo. En ik gooi nog wat andere artiesten in de mix. Als iemand nog even wat Casbah-bandjes kan toevoegen stuur ik 'm op naar de organisatie ;)

Fontaines DC – Phoebe Bridgers – Turnstile
Robyn – Mitski – James Blake – Ezra Collective – The Avalanches – Ty Segall – Caroline Polachek – Belle and Sebastian – Kim Gordon - Bonobo
JPEGMAFIA - Iceage – Angine De Poitrine – Underscores – Westside Cowboy – Dove Ellis – Man/Woman/Chainsaw – Lambrini Girls – This is Lorelei​

Laatst bewerkt:
Hierzo. En ik gooi nog wat andere artiesten in de mix. Als iemand nog even wat Casbah-bandjes kan toevoegen stuur ik 'm op naar de organisatie ;)

Fontaines DC – Phoebe Bridgers – Turnstile
Robyn – Mitski – James Blake – Ezra Collective – The Avalanches – Ty Segall – Caroline Polachek – Belle and Sebastian – Kim Gordon - Bonobo
JPEGMAFIA - Iceage – Angine De Poitrine – Underscores – Westside Cowboy – Dove Ellis – Man/Woman/Chainsaw – Lambrini Girls – This is Lorelei​
Voor mn gevoel is dit alsnog te veel grote namen. Maar dit zou wel echt een droom-programma zijn voor velen.

Het is wat mij betreft te hopen dat de cancellations van dit jaar volgend jaar weer op het affiche verschijnen. En verwacht en hoop toch wel dat vaste waarde Interpol weer eens langs mag komen met een nieuw album op zak. Het liefst om 12u in de Two.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Mooie lineup in elk geval, ik zou er ook wel voor tekenen. Nog wel wat Benelux bandjes erbij natuurlijk. The Haunted Youth stond er dit jaar niet dus in 2027 wel? Alice Mae komt met een album, net als Kaat van Stralen. Wijf kan er altijd bij. Angèle misschien en SONS wellicht. Uit Frankrijk ook nog even SLIFT voor in de Casbah en Wet Leg tourt met Tame Impala maar hebben best nog een gaatje rond BKS.

Users who are viewing this thread