Korte review van mijn weekend. Totaal 34 acts gezien (en eigenlijk maar 4 half) dus mn stappen zaten er goed in.
+ Camping open op woensdag, altijd leuk om dat eerste bij praten te doen op de camping zonder dat iedereen aan het haasten is om t terrein op te komen
+ Dit jaar een betere MySpace plek gekregen (4 vlakjes op de kop zn kant van een reep, langs t pad) waardoor we daadwerkelijk bij de tent konden zitten ipv te proppen
+ Flying Fish voor 1 munt, wat een geweldige flashbacks naar Zuid-Afrika waar ik net een paar maanden heb vertoefd
+ De insane zondag reeks met Mogwai - David Byrne - Moby - Charlotte Adigery - The Cure
+ Cory Wong, kunnen we de volgende keer ook de rest van Vulfpeck hier heen halen
+ Matt Berninger, zie hierboven
+ De moshpits bij PUP, de allerliefste ooit gezien, mensen hadden echt oog voor elkaar. Zelfs toen ik aan de rand even snel mn veter ging strikken kwamen er drie gasten om me heen staan om te beschermen. Positieve noot ook voor de Ieren rechtsvoor bij de achterste barrier bij Kneecap die me hebben geholpen om een smerig grote pit te openen.
+ De hoeveelheid leuke Country acts. Vrienden van mij hebben me overal mee naar toe gesleept en me geleerd hoe ik een goede yee-haw moet roepen.
+ Smaakfabriek, echt vet lekkere Caesar salade gehad daar, en de Apero plankjes zijn ook altijd echt goed
+ Frozen Margaritas van de Apero naast de Barn, gevaarlijk
+ De Barn in zn algemeen, wat een briljante tent blijft dat zeg
+ Mensen die hun kids meeslepen naar het festival, blijft echt leuk om te zien om pubers (en soms jonger) met hun ouders te zien staan
- de rest van t eten op t terrein, echt alles van B&B behalve de frietuur en de pastas zijn niet te doen. Neemt een voorbeeld aan BKS of Lowlands!
- het blokkenschema, waarom zo veel overlap tussen acts? Vroeger sloot dat netjes aan en dan miste je misschien 1 nummer, nu is t vaker 2-4 nummers die je mist
- de zaterdagavond, wat gebeurde daar met al die acts tegelijkertijd!?
- de paupers een stukje verder naast ons op de camping die regelmatig tot 5u snachts aan t schreeuwen waren
- onze Pride-vlag die gestolen is uit ons kamp

(we verdenken bovenstaande idioten)
- het uitverkopen van de Flying Fish op zondagavond
Lijstje van acts:
1. David Byrne
2. The xx
3. The Prodigy
4. FKA Twigs (voelde rommeliger dan EUSEXUA tour met alle kleding wissels)
5. Matt Berninger
6. Agnes Obel
7. The Cure (al had dit was hoger gestaan als ik voorin stond ipv achterin op een kleedje)
8. Cory Wong
9. The Last Dinner Party
10. Moby
11. Mogwai
12. The New Eves
13. Kneecap
14. Sierra Ferrell
15. Yard Act
Ook gezien: All Them Witches, Kasabian, Dylan Gosset, Jade, PUP (muzikaal 2*, sfeer 5*) Mumford & Sons (eerste 5 nrs), Kingfishr, Wolf Alice, Cardinals, Franz Ferdinand (RIP onze timing voor de Barn), Charlotte De Witte, Beirut, Halsey (wat was dit slecht, ben weggegaan voor...), Kokoroko, Gorillaz (waren veel en veel beter op BKS), Pixies, Darren Kiely, Jessie Murph, Charlotte Adigery.
Nu weer alles aan t pakken voor 4 dagen vogelen op Texel en dan klaar maken voor de eerste werkweek in 14 maanden