Rock Werchter 2026

Wednesday
The Karaoke Singalong Showdown: 20:00 - 22:00
TBC: World Cup 2026: Belgium vs. ...: 22:00 - 00:00
Flo Windey & Laurens Luyten ft. Nicky Du Soleil: 00:00 - 01:00
Omdat Het Kan & Average Rob: 01:00 - 02:00
Nina Black: 02:00 - 03:30

Thursday
RUBY XX: 23:00 - 00:30
DJ RVG: 00:30 - 01:30
Amber Broos: 01:30 - 02:30
Bavo Mortier: 02:30 - 03:30

Friday
Tola OG: 23:00 - 00:30
De Jaren Nul met Sam De Bruyn: 00:30 - 01:30
DJ Licious: 01:30 - 02:30
Diskobar Sabrina: 02:30 - 03:30

Saturday
Bisoux: 23:00 - 00:30
Unregular: 00:30 - 01:30
Jeroen Delodder: 01:30 - 02:30
Audiowave: 02:30 - 03:30

Sunday
MagiK: 23:00 - 00:30
Flavour Drop: 00:30 - 01:30
Nona Van Braeckel: 01:30 - 02:30
Gomorris: 02:30 - 03:30

De wereldbeker zal wellicht nog wegvallen vermoed ik :p, voor de rest mengeling van StuBru, MNM en bekende namen vooral als ik het zo zie.
 
de vraag is, ze gaan waarschijnlijk geen groepswinnaar worden, dus wanneer zouden de belgen dan wel spelen.
en gaan ze dan iets doen op de weide.
ik gok van niet
 
de vraag is, ze gaan waarschijnlijk geen groepswinnaar worden, dus wanneer zouden de belgen dan wel spelen.
en gaan ze dan iets doen op de weide.
ik gok van niet
Vrijdag 3 juli om 20 uur. Vermoed wel dat er aan The Towers scherm voorzien zal worden toch. Maar dat is iets voor begin volgende week te weten te komen.
 
In de bol stage het magazijn wel wat leuke dingen precies: charlotte adigery, kids with buns, sons, mickael karkouse,…
 
In de bol stage het magazijn wel wat leuke dingen precies: charlotte adigery, kids with buns, sons, mickael karkouse,…
Waar vind je deze? Zie het niet direct staan, namen worden snel aangekondigd is het nog op de pagina waar ik zit. Maar klinkt wel leuk.
 
Vrijdag 3 juli om 20 uur. Vermoed wel dat er aan The Towers scherm voorzien zal worden toch. Maar dat is iets voor begin volgende week te weten te komen.
Ik denk dat ze daar (organisatorisch) vooral hopen dat ze eerste worden, niet? Of anders derde...

Ik volg het WK totaal niet verder, maar kan het zijn dat het WK echt niet zo hard leeft als vroeger? Vroeger kreeg ik zelfs binnen mijn niet voetbalbubbel wel veel mee, nu totaal niet.
 
Als je er zo ingaat dan zal het inderdaad een ellende worden. Voorspellingen, voor wat het waard is, zijn nu 25/26 graden. Dat is toch perfect?
dat is iets anders
maar 35 graden kan ik in met mijn huidige gezondheid niet af helaas
 
Als je er zo ingaat dan zal het inderdaad een ellende worden. Voorspellingen, voor wat het waard is, zijn nu 25/26 graden. Dat is toch perfect?
Nog aardig aan de warme kant imo. Maar het is goed om zoals @reaper gewoon nu al wat voorzichtig te zijn. Dat voorkomt last minute teleurstellingen.
 

Users who are viewing this thread