Pinkpop 2026

Top 3 voor mij:
1. Idles

Daarna een tijd niets

2. Foo Fighters
3. Fat dog

Obv beleving, niet obv techniek.
Wat beter kon was schaduw/verkoeling bij de entree op vrijdag in de lange rij en een dikke duim omhoog voor de koelhanddoekjestip! Lifesaver!
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Ik begreep van een paar meiden die ik tegen kwam dat zijn show in Nederland van zijn tour gecancelled was? Dus wellicht dat dat mee speelt
Hij zou aankomende dinsdag een superintieme showcase doen in De Helling, maar die is gecanceld. Maar met de capaciteit van De Helling zal dat sowieso het verschil niet hebben gemaakt voor de populariteit op Pinkpop. Wel was zijn laatste show in AFAS Live vorig jaar in een minuut uitverkocht waardoor vele fans hebben misgegrepen, dus ja ik denk wel dat er genoeg fans naar uitgekeken hebben inderdaad
 
Wij stonden vooraan, toen de poortjes dicht gingen aan het einde van Royel Otis. Even moeten wachten, dat het meeste het voorvak uit is gelopen. En konden gelijk daarna naar binnen. Wel jammer dat het niet helemaal wordt leeg geveegd.
zouden ze in mijn mening mogen verplichten, hele vak leeg na elke set en zorgen dat misschien de wandeling van exit naar festival iets verder uitkomt als direct weer bij de poortjes
 
De laatste dag was voor ons wel duidelijk de minste, kwalitatief, maar misschien ook wel omdat we zelf toch wel op waren na twee festivals in twee weken.
De dag wat later begonnen bij White Lies. Al vaak live gezien en dit keer was Harry helaas niet in vorm. Royel Otis was heerlijk, past perfect op zo'n slot op een zonnige dag. Wet Leg van een afstand meegekregen. omdat we in het voorvak van YUNGBLUD wilden staan. YUNGBLUD was fantastisch maar na dit optreden was ik wel echt op. DI-RECT degelijk van een afstandje bekeken en nadat we door hadden dat Dave Grohl ook niet echt in vorm was, zijn we onder het genot van Churros richting uitgang gegaan.
Pinkpop je was weer fantastisch, allemaal ontzettend bedankt voor een heerlijk weekend en tot volgend jaar!!!
 
Iemand al het slotinterview gevonden? Ben wel benieuwd wat ze er zelf van vinden. Ze mogen volgens mij dik tevreden zijn over afgelopen weekend. Heb ook nergens klachten gehoord over te kort aan water of lange rijen voor water. Top geregeld!
 
Hey iedereen,

Ben gisteren voor de eerste maal een dagje naar Pinkpop geweest en was aangenaam verrast van het terrein! Geen overlap tussen south en north stage + je kan rustig aan een zijde blijven zitten en de andere meepikken. Veel tentjes voor schaduw ( alhoewel voor dit warme weer nog niet genoeg ). Echt een ‘handige’ indeling van het hele terrein!

En het moet gezegd : een top aanpak voor de outflow van mensen : de mensenstroom werd goed geleid en er waren voldoende bussen + goede begeleiding bij het buitenrijden.

Echt wel een heel positieve ervaring!
 
Poeh top 3 van 2 geweldige dagen... Denk dan toch wel een beetje basic antwoord maarja

1. Dat kan er maar 1 zijn....
... De Hoogmis van het zuiden natuurlijk, gekkigheid

The Cure, kop en schouders bovenaan, wat een geweldige show!

2. Yungblud, ras entertainer, hele mooie stem en gaat hier enkel nog terugkomen als headliner en dat is terecht!

3. Foo Fighters, je krijgt wat je verwacht en dat is meer als genoeg. Dave niet altijd even best maar dat mocht de pret niet drukken!

Kort achter de Foo's staat: Royal Otis, Haunted Youth, Jenny Beth
 
Ben natuurlijk maar één dag geweest maar:

1) The Cure
2) Idles
3) Jenny Beth

2 en 3 luister ik eigenlijk zo goed als nooit naar, dus dat is een hele leuk winst. Van The Cure ook allerlei nieuw materiaal aan het ontdekken die ik eerder dacht verschrikkelijk te vinden (wat is The Lovecats toch een fantastisch nummer).
 
  • Geweldig
Waarderingen: B0G5 en bcmrmaybe
Iemand al het slotinterview gevonden? Ben wel benieuwd wat ze er zelf van vinden. Ze mogen volgens mij dik tevreden zijn over afgelopen weekend. Heb ook nergens klachten gehoord over te kort aan water of lange rijen voor water. Top geregeld!
Zojuist op YouTube gezet door 3voor12, heb nog niet gekeken, kan je dus niet vertellen waar het precies over gaat
 
  • Leuk
Waarderingen: D02
Ben natuurlijk maar één dag geweest maar:

1) The Cure
2) Idles
3) Jenny Beth

2 en 3 luister ik eigenlijk zo goed als nooit naar, dus dat is een hele leuk winst. Van The Cure ook allerlei nieuw materiaal aan het ontdekken die ik eerder dacht verschrikkelijk te vinden (wat is The Lovecats toch een fantastisch nummer).
Lovecats is echt een geweldig nummer.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Iemand al het slotinterview gevonden? Ben wel benieuwd wat ze er zelf van vinden. Ze mogen volgens mij dik tevreden zijn over afgelopen weekend. Heb ook nergens klachten gehoord over te kort aan water of lange rijen voor water. Top geregeld!

De water druk was bijna weg op sommige momenten. Sta je minuten lang je flesje te vullen. Dus ja er waren zeker wel wat problemen met het water
 

Users who are viewing this thread