Best Kept Secret 2026

Zit te kijken naar die volledige 3voor12 opname van De La Soul.

Wat een heerlijk publiek zeg. Die eten uit hun handen.

En wat een verschil met dat stugge veld op RW vorig jaar. (Zelf zonder de full band die er toen wel was, zelf met nog niet half zoveel zon als toen.)
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude
Ik heb niet megaveel met Into My Arms. Ik ga dan voor de geweldige uitvoering van Jubilee Street.

En verder ook Madra Salach zoals hier al genoemd, maar ook Merol die aan het einde vd set Slayyyter er in gooide.
 
Zit te kijken naar die volledige 3voor12 opname van De La Soul.

Wat een heerlijk publiek zeg. Die eten uit hun handen.

En wat een verschil met dat stugge veld op RW vorig jaar. (Zelf zonder de full band die er toen wel was, zelf met nog niet half zoveel zon als toen.)
Publiek heeft echt enkele shows naar een next level getild wel hoor. Mula, JVB, De la Soul, Nick Cave, Genesis Owusu om er een aantal te noemen.
Maakt het des te meer ontzettend jammer dat er zoveel mensen last hebben gehad bij Aldous Harding.
 
Wat was jullie song van het BKS-weekend dit jaar?
Blue & Gold van Madra Salach. Wát een start!
Het hielp dat ik de band vervolgens een uur later tegen het lijf liep bij de Floor en een leuk gesprekje met ze had. Ze waren laaiend enthousiast over de reactie (en opkomst) van het publiek. Grootste publiek waar ze tot nu toe voor gespeeld hadden op een festival. Ze konden het zelf nauwelijks geloven dat ze zo goed ontvangen werden. Hele dankbare en leuke gasten! Beste show van de zaterdag voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en Matthijs
Blue & Gold van Madra Salach. Wát een start!
Het hielp dat ik de band vervolgens een uur later tegen het lijf liep bij de Floor en een leuk gesprekje met ze had. Ze waren laaiend enthousiast over de reactie (en opkomst) van het publiek. Grootste publiek waar ze tot nu toe voor gespeeld hadden op een festival. Ze konden het zelf nauwelijks geloven dat ze zo goed ontvangen werden. Hele dankbare en leuke gasten! Beste show van de zaterdag voor mij.
Ah wat leuk om te lezen. Dat begin was inderdaad ook al weergaloos, het moment dat hij begon te zingen en wat er toen in de hele tent gebeurde! Hopelijk komen ze deze triomf ergens in de winter verder verzilveren met een zaalshow.
 

Users who are viewing this thread