Blue & Gold van Madra Salach. Wát een start!
Het hielp dat ik de band vervolgens een uur later tegen het lijf liep bij de Floor en een leuk gesprekje met ze had. Ze waren laaiend enthousiast over de reactie (en opkomst) van het publiek. Grootste publiek waar ze tot nu toe voor gespeeld hadden op een festival. Ze konden het zelf nauwelijks geloven dat ze zo goed ontvangen werden. Hele dankbare en leuke gasten! Beste show van de zaterdag voor mij.