Best Kept Secret 2026

Nee, gewoon een stukje realiteitscheck
De uitgesproken en zeer activistische artieste Sophie Straat, die waarschijnlijk voor 80 procent van de Nederlanders een totale onbekende is, zegt iets in lijn met haar activisme (en wat door nog minder mensen gehoord is) en dat zou het zetje zijn voor mensen om niet voor links maar voor rechts te kiezen? Omdat de marginale, rechts-conservatieven van DDS op hun pik getrapt zijn? Ik geloof er helemaal niks van.

Het is minder dan een storm in een glas water en op dat moment gewoon leuk voor iedere fan van Sophie Straat.
 
Hahah mijn god zeg. Toen Mike Skinner van The Streets twee jaar geleden op Lowlands een vrouwen moshpit startte hoorde je er niemand over. Nu is het Sophie Straat en het staat op Dumpert en vallen mensen erover.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Hahah mijn god zeg. Toen Mike Skinner van The Streets twee jaar geleden op Lowlands een vrouwen moshpit startte hoorde je er niemand over. Nu is het Sophie Straat en het staat op Dumpert en vallen mensen erover.
Nog steeds niet het punt denk ik, volgens mij is iedereen fan van een vrouwenpit en doen echt heel veel artiesten dit (bv ook Neck Deep, Frank Carter staat erom bekend).

Volgens mij worden er twee discussies door elkaar heen gevoerd.
 
haalt 3voor12 live registraties offline? dacht te zweren die van Sef te zien op Youtube laatst

Ze plaatsen tegenwoordig net als ARTE en de BBC text onderin de videobeschrijving op YouTube waarbij ze aangeven dat een video van het platform af zal moeten voor een bepaalde datum. Als je dat niet ziet kan je er van uit gaan dat de video permanent online zal blijven.
 
Denk dat een vrouwenpit hier op weinig weerstand gestuit was. Sophie Straat lijkt het echter net iets te vaak te doen voor die provocatie en slaat, ondanks dat ik het best vaak met haar eens ben, ook wel eens flink de plank mis. Neem dat nummer en haar standpunt over agenten er eens bij bijvoorbeeld, dat is weinig constructief en helpend aan een betere wereld, die ze voor ogen zegt te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Fluxion
Volgens mij worden er twee discussies door elkaar heen gevoerd.
Precies dit. Laten we nou niet doen alsof er hier op Festileaks zoveel mensen zijn die er een probleem mee hebben dat er een vrouwenpit is, ongetwijfeld zullen er wat idioten op Dumpert daar wel al een probleem mee hebben, maar hier toch niet. Even los van of je het wel of niet vind kunnen, dat is gewoon niet de discussie.
 
Precies dit. Laten we nou niet doen alsof er hier op Festileaks zoveel mensen zijn die er een probleem mee hebben dat er een vrouwenpit is, ongetwijfeld zullen er wat idioten op Dumpert daar wel al een probleem mee hebben, maar hier toch niet. Even los van of je het wel of niet vind kunnen, dat is gewoon niet de discussie.
Heb al een tijdje niet meer op Dumpert gekeken, maar die reacties waren wel enorm triest altijd.
 

Users who are viewing this thread