Rock Werchter 2025

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.668
2.286
Zit Zegut er de laatste jaren niet vaker naast dan op? Stade de France spreekt niet direct in het voordeel van RW, er zijn meer grote festivals waar ze terecht kunnen.
Langs de andere kant heeft Werchter ook al andere acts die stadions deden op hun bill gezet.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.455
6.230
Zit Zegut er de laatste jaren niet vaker naast dan op? Stade de France spreekt niet direct in het voordeel van RW, er zijn meer grote festivals waar ze terecht kunnen.
Langs de andere kant heeft Werchter ook al andere acts die stadions deden op hun bill gezet.
Of hoe Linkin Park heel die dramatische situatie volledig in hun voordeel heeft omgezet…
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
838
815
Ik lees op efest over Eminem en mogelijk wat data voor Londen volgend jaar. Is hij überhaupt in beeld om te gaan touren in 2025?
Ik heb hem vandaag gehoord op Nostalgie, ook den Andre met 2pac.

TW Classic is korter dan het hoofdfestival voor die lichting.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
595
Of hoe Linkin Park heel die dramatische situatie volledig in hun voordeel heeft omgezet…
Had eerlijk gezegd ook gedacht dat ze veel meer moeite hadden moeten doen om hun headlinerstatus terug te krijgen. Maar gezien de kaartverkopen heb ik het mis gehad. Persoonlijk ben ik er nog niet van overtuigd dat ik hetzelfde gevoel ga krijgen als bij het 'oude' Linkin Park.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken