Best Kept Secret 2025

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.002
6.300
NIN zou ik nog wel diggen op BKS. The Cure muzikaal wel, maar ik denk dat je een groot deel van die fanbase misschien niet ligt waar BKS wil gaan vissen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
NIN zou ik nog wel diggen op BKS. The Cure muzikaal wel, maar ik denk dat je een groot deel van die fanbase misschien niet ligt waar BKS wil gaan vissen.
Is dat niet hetzelfde voor NIN en pakweg Deftones? Muzikaal zou het best nog passen, maar de fans hebben niet noodzakelijk voeling met de gemiddelde BKS undercard.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.002
6.300
Is dat niet hetzelfde voor NIN en pakweg Deftones? Muzikaal zou het best nog passen, maar de fans hebben niet noodzakelijk voeling met de gemiddelde BKS undercard.
NIN is een pakje minder mainstream dan The Cure naar mijn gevoel. Deftones vond ik op Graspop een paar jaar terug ontzettend tegenvallen en gevoelsmatig valt die bij mij niet in het BKS kader terwijl ik dat alleen bij NIN wel heb. Maar ik heb er niet echt een goede reden voor
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.618
2.761
NIN is een pakje minder mainstream dan The Cure naar mijn gevoel. Deftones vond ik op Graspop een paar jaar terug ontzettend tegenvallen en gevoelsmatig valt die bij mij niet in het BKS kader terwijl ik dat alleen bij NIN wel heb. Maar ik heb er niet echt een goede reden voor
Heb hetzelfde. NIN voelt wat alternatiever. Besteden bovendien veel aandacht aan de lichtshow. Deftones is wat gewoontjes in vergelijking mer NIN. Zou NIN wel een mooie headliner vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

kiezelsteen

Playlistbediener
27 jan 2020
7
15
Is het niet juist omdat de NIN en deftones minder mainstream zijn dat ze een specifiek publiek aantrekken dat minder past bij BKS zoals kereltje zegt. Ik ben niet heel bekend met de bands en nog nooit op Graspop geweest. Maar voor mijn gevoel zijn dit bands die beter daar passen en op Graspop komt toch net wat ander publiek dan op BSK en heeft een andere undercard. The Cure kan natuurlijk wel weer een hoop Pinkpop publiek aantrekken en dat wil je als BKS ook niet.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.618
2.761
Is het niet juist omdat de NIN en deftones minder mainstream zijn dat ze een specifiek publiek aantrekken dat minder past bij BKS zoals kereltje zegt. Ik ben niet heel bekend met de bands en nog nooit op Graspop geweest. Maar voor mijn gevoel zijn dit bands die beter daar passen en op Graspop komt toch net wat ander publiek dan op BSK en heeft een andere undercard. The Cure kan natuurlijk wel weer een hoop Pinkpop publiek aantrekken en dat wil je als BKS ook niet.
NIN heeft nooit op Graspop gestaan. In de Benelux alleen op Werchter, Lowlands, Pukkelpop en Rockin' Park in het Goffertpark. In tegenstelling tot Deftones die wel alles tussen Pinkpop en Graspop heeft gehad.

NIN trekt ook geen typisch metalpubliek. En als Amenra of Mars Volta past, waarom zou NIN dan niet passen? Als headliner misschien wel een wat verrassende naam, maar ik zie het eigenlijk wel werken.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.618
2.761
Band of Horses lijkt een kanshebber te zijn voor BKS.

In juli doen die een aantal optredens in Noorwegen, waaronder Malakoff Festival, dat onderdeel is van de FKP Scorpio-'familie'.

Is wel een maand later dan BKS. Het kan dus ook dat BKS te vroeg is, en dat Friendly Fire ze in het Amsterdamse Bos neer zet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Patje en team-0

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
346
381
Ik heb vannacht gedroomd dat Iggy Pop een headliner was.
mijn dromen hebben geen enkele voorspellende waarde overigens.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.636
7.615
BKS zou fijn zijn! Wil hem graag zien dus hopelijk gaat hij naar een festival met dagtickets (of een zaal).
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.618
2.761
RÜFÜS DU SOL kondigde een EU-tournee aan - inclusief halte langs Amsterdam. Desalniettemin, zie ik BKS nog in staat ze ook nog te boeken.
11 juni Barcelona, 14 juni Berlijn en 17 juni Amsterdam. En 17 juni wordt georganiseerd door de concurrent (MOJO dus). Dat lijkt mij echt uitgesloten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken