Pinkpop 2025

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
441
341
Heb 2 weken geleden in de oosterpoort Groningen ook gezien
Leuk concert
Voor programma green lizerd laat beide maar op pinkpop komen
Zeker mogen die beide komen. Ik ga morgen naar Antwerpen uh vandaag voor Within Temptation.

Net terug van Bryan Adams in Ahoy was weer te gek. Ook hij kan het nog een ruim 2 uur durend concert. Hij speelt zelden op festivals maar ook meer dan welkom.

Zie liever geen Pearl Jam als headliner al te vaak geweest. Verder gaan we ‘t allemaal zien de komende tijd. Ben er hoe dan ook bij volgend jaar, dat is zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Landgraver

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.091
2.097
Heb 2 weken geleden in de oosterpoort Groningen ook gezien
Leuk concert
Voor programma green lizerd laat beide maar op pinkpop komen
Inderdaad niets mis mee. Voorprogramma bestond nu uit BLIND8 en Annisokay.
Die laatste konden me wel bekoren.
Verder een strakke show van Within Temptation. Goed zaalgeluid en vocaal natuurlijk dik in orde. Geen idee of ze festivals doen volgend jaar maar ik zou het niet erg vinden om ze ergens nog eens mee te pikken....
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
496
206
doe maar Timberlake - Linkin Park - Rodrigo dan...

Lijkt me meer een haalbare kaart voor Pinkpop, met acts die ook wel likely zijn voor festivals.
Timberlake al headliner op festivals rond Pinkpop, dat kan niet meer mis voor Pinkpop.
Linkin Park plant de zomer een tour met festivals en als Rodrigo rond Pinkpop die Manchester shows inhaalt is ze met de Zuid Amerikaanse festivals in het achterhoofd weldegelijk een kanshebber voor de EU festivals.
Als dit het geval word laat ik mij PP tattoo weglaseren.. 25' Timberlake, rodrigo - 24' Calvin Harris, Ed Sheeran - 23' Pink, Robbie Williams

1tje is echt genoeg mensen! 1tje is eigenlijk al teveel..
Er blijven al weinig "pinkpoppers" over, en nieuwe aanwas hoef je ook niet op te rekenen die zoeken hun heil in moderne festivals!

Volgens mij zaten wij 8 a 10 jaar geleden ongeveer met dezelfde mensen in dit forum, maar de meeste lijken echt een klap van de molen te hebben gehad!

Pak de affiches van 1990 tot 2020 er eens bij en zoek eens wat beelden op! Ik snap dat je met de tijd mee moet, maar in 3 jaar tijd je hele concept over boord te flikkeren.
Geld... geld... geld... het gaat er niet meer om om je trouwe fans te vermaken.

Mijn hoop!
Volbeat - Linkin Park - The Cure
 
  • Haha
Waarderingen: Dante en Oasiss

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.135
510
Als dit het geval word laat ik mij PP tattoo weglaseren.. 25' Timberlake, rodrigo - 24' Calvin Harris, Ed Sheeran - 23' Pink, Robbie Williams

1tje is echt genoeg mensen! 1tje is eigenlijk al teveel..
Er blijven al weinig "pinkpoppers" over, en nieuwe aanwas hoef je ook niet op te rekenen die zoeken hun heil in moderne festivals!

Volgens mij zaten wij 8 a 10 jaar geleden ongeveer met dezelfde mensen in dit forum, maar de meeste lijken echt een klap van de molen te hebben gehad!

Pak de affiches van 1990 tot 2020 er eens bij en zoek eens wat beelden op! Ik snap dat je met de tijd mee moet, maar in 3 jaar tijd je hele concept over boord te flikkeren.
Geld... geld... geld... het gaat er niet meer om om je trouwe fans te vermaken.

Mijn hoop!
Volbeat - Linkin Park - The Cure
Maar schuift dit genoeg tickets / dus winst voor Live Nation - Mojo - PP ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.534
7.520
Als dit het geval word laat ik mij PP tattoo weglaseren.. 25' Timberlake, rodrigo - 24' Calvin Harris, Ed Sheeran - 23' Pink, Robbie Williams

1tje is echt genoeg mensen! 1tje is eigenlijk al teveel..
Er blijven al weinig "pinkpoppers" over, en nieuwe aanwas hoef je ook niet op te rekenen die zoeken hun heil in moderne festivals!

Volgens mij zaten wij 8 a 10 jaar geleden ongeveer met dezelfde mensen in dit forum, maar de meeste lijken echt een klap van de molen te hebben gehad!

Pak de affiches van 1990 tot 2020 er eens bij en zoek eens wat beelden op! Ik snap dat je met de tijd mee moet, maar in 3 jaar tijd je hele concept over boord te flikkeren.
Geld... geld... geld... het gaat er niet meer om om je trouwe fans te vermaken.

Mijn hoop!
Volbeat - Linkin Park - The Cure
Volbeat is geen headliner. :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.091
2.097
Als dit het geval word laat ik mij PP tattoo weglaseren.. 25' Timberlake, rodrigo - 24' Calvin Harris, Ed Sheeran - 23' Pink, Robbie Williams

1tje is echt genoeg mensen! 1tje is eigenlijk al teveel..
Er blijven al weinig "pinkpoppers" over, en nieuwe aanwas hoef je ook niet op te rekenen die zoeken hun heil in moderne festivals!

Volgens mij zaten wij 8 a 10 jaar geleden ongeveer met dezelfde mensen in dit forum, maar de meeste lijken echt een klap van de molen te hebben gehad!

Pak de affiches van 1990 tot 2020 er eens bij en zoek eens wat beelden op! Ik snap dat je met de tijd mee moet, maar in 3 jaar tijd je hele concept over boord te flikkeren.
Geld... geld... geld... het gaat er niet meer om om je trouwe fans te vermaken.

Mijn hoop!
Volbeat - Linkin Park - The Cure
Ik hou er sterk rekening mee dat PP binnen een aantal jaren volledig POP is op het gebied van headliners... Iets met geld geld geld........
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.438
Volbeat en the Cure als headliners zou een net zo lege editie worden als afgelopen jaren. Maar goed, dan heeft de oude garde over een paar jaar wel een rustig klaverjasweekend op Landgraaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.197
3.140
Ik hou er sterk rekening mee dat PP binnen een aantal jaren volledig POP is op het gebied van headliners... Iets met geld geld geld........
Geld geld geld? Volgens mij ligt het wel wat genuanceerder dan dat. Volgens mij gaat het vooral om het uitblijven van nieuwe rockheadliners en de opdrogende poule aan traditionele headliners. Met daarnaast een steeds kleiner (ouder) wordende poule van vaste bezoekers en het dus moeten focussen op jonge mensen(wat lastig is, want er zijn interessantere festivals).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.534
7.520
Ik hou er sterk rekening mee dat PP binnen een aantal jaren volledig POP is op het gebied van headliners... Iets met geld geld geld........
Als ze namen willen boeken waar volk op afkomt en niet weer uit de oude vijver willen moeten vissen dan moeten ze nu wel met wat nieuwere popnamen op de proppen komen. Er zijn nou eenmaal niet zo veel nieuwe grote rockheadliners. Misschien dat dat tij weer wat keert over een paar jaar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.091
2.097
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het uiteindelijk draait om wat PP denkt waar ze de meeste tickets mee verkopen. En dat is voor de toekomst gewoon het pop genre, dat lijkt me duidelijk. De andere hoofdacts, met name rock, word gewoon minder qua aanbod... Denk ik 🤔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken