Fontaines D.C.

Ik hoop dat dat gaat lukken. Ze willen terug naar de ontdekkingen en minder acts als kiki/job jobse, maar ondertussen staat er wel een klein dorp aan glampingtenten en stond het meeste publiek bij acts als New Wave. Behoorlijke switch om te maken. Het is nu best lekker om bij je favorieten makkelijk laat nog naar voren te kunnen lopen, maar niet goed voor de sfeer. Heel benieuwd naar de programmakeuzes en de prijzen. Gaan ze het gewenste publiek ermee verleiden (terug) te komen. Laat ze Fontaines maar een jaartje later boeken dan als de nieuwe smoel er goed op zit. Kunnen ze in ‘27 gewoon naar Hilvarenbeek 😅.
Zie niet in hoe glampingtenten hier het probleem zijn? Kan me inbeelden dat een veertiger met budget en goede smaak net te verleiden valt voor én Fontaines én een dure tent.

Zie niet in hoe glampingtenten hier het probleem zijn? Kan me inbeelden dat een veertiger met budget en goede smaak net te verleiden valt voor én Fontaines én een dure tent.
792 euro pp voor de goedkoopste Sahara glampintent + ticket en dan heb je nog niet gegeten en gedronken en nog zonder vervoer. Ook met een gewone tent is de 365,- bij Lowlands voor velen niet makkelijk op te brengen. Ik hoor en lees genoeg om me heen dat Fontaines fans afhaken, omdat ze de prijzen voor tickets en festivals niet meer kunnen betalen. De aanwas voor concerten en festivals komt dan voornamelijk van mensen met genoeg geld en dat vind ik jammer. Je krijgt dan een tweedeling, terwijl je iedereen gunt om Fontaines live mee te maken. En er zullen best wel Lowlanders op de Glamping staan die Fontaines D.C. in hun top 3 hebben staan, maar het veld was halfleeg bij hun show en shows als The Murder Capital, IDLES, Turnstile in de afgelopen jaren. Vond de tendens buiten dit forum dit jaar meer 'shit, ik ken bijna niets' ipv 'leuk ,ik ken bijna niets' en als je als festival terug wilt naar ontdekkingen met ruimte voor alternatieve, dwarse muziek hoop je wel op nieuwsgierige mensen.

1789654508024.png

Users who are viewing this thread