Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

Ik vind het idd heel relaxed en fijn! Mensen hebben ook respect voor je als fotograaf en dat is voor mij heel erg fijn! Misschien ga ik hem vanavond wel lekker afsluiten bij the end karaoke

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Op de schermen in de kelder van de Next zag ik volgens mij ook al hints naar een tweede editie op 9 mei volgend jaar.

Op de schermen in de kelder van de Next zag ik volgens mij ook al hints naar een tweede editie op 9 mei volgend jaar.
Dat meende ik ook gezien te hebben. Ging net te snel om goed te lezen en daarna niet nog eens voorbij zien komen. Bij deze dus de bevestiging.

Maar zou het bijna jammer vinden als het groter zou worden. Al kan ik me niet voorstellen dat dit winstgevend was.

Het was best gezellig, de acts waren stuk voor stuk ok, maar vond er niet heel veel tussenuit springen. Ik had vooral het idee dat het gezellig was omdat half Tilburg gratis binnen was. Geen spijt dat ik gegaan ben, maar als je me over 2 jaar vraagt waar ik was op zaterdag 10 mei 2025 dan kan ik dit best ook weer vergeten zijn. Uiteindelijk vond ik denk ik Bashy de tofste act.

Het was best gezellig, de acts waren stuk voor stuk ok, maar vond er niet heel veel tussenuit springen. Ik had vooral het idee dat het gezellig was omdat half Tilburg gratis binnen was. Geen spijt dat ik gegaan ben, maar als je me over 2 jaar vraagt waar ik was op zaterdag 10 mei 2025 dan kan ik dit best ook weer vergeten zijn. Uiteindelijk vond ik denk ik Bashy de tofste act.
Ik vond het inderdaad ook erg relaxt buiten op een bankje, dus daar heb je een punt.
Wel genoten van Franky Stew, Ella John (enthousiaste performance) en Mula B.

Iemand de namen gehoord? Online zie ik nog niks.
even terug geluisterd(vanaf ongeveer 1:41 uur in de uitzending van gisteren):
the bug club, crows, Daufødt(die ook op bks en soulcrusher staan, toffe band), femme fugazi, humour, tvod, bowl(zit niet in orgineel lijstje maar bij afronding wordt gezegd 'een thuiswedstrijd' en een nummer ingezet) en upchuck

prima lijstje

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: teunajax, Nelios en Lion
even terug geluisterd(vanaf ongeveer 1:41 uur in de uitzending van gisteren):
the bug club, crows, Daufødt(die ook op bks en soulcrusher staan, toffe band), femme fugazi, humour, tvod, bowl(zit niet in orgineel lijstje maar bij afronding wordt gezegd 'een thuiswedstrijd' en een nummer ingezet) en upchuck

prima lijstje
staat nu ook op de tivoli site:
De Welshe indierockband The Bug Club brengt dit jaar hun vierde album Very Human Features op het gerenommeerde Sub Pop-label uit. Hun Engelse postpunkburen Crows brengen hetzelfde intense bandgeluid als IDLES, al zijn hun teksten iets donkerder. De geest van Black Flag waait door de grimmige punk van de Amerikaanse band Upchuck, hun tweede album Bite The Hand That Feeds (2023) werd geproduceerd door Ty Segall. De zeskoppige New Yorkse band TVOD (Television Overdose) combineert postpunk met krautrock, afgetopt met diep-ironische teksten over het moderne leven. Debuutalbum Party Time is net uit en bevat onder meer een van de beste singles van 2024: Car Wreck. Een zanger die elke regel eruit schreeuwt alsof het zijn laatste is: dat is frontman Andreas Christodoulidis van de Schotse postpunkband Humour. Hun debuutalbum Learning Greek verschijnt twee weken voor Loose Ends. Ook de productieve Noorse band Daufødt presenteert nieuw werk. Noiserock, punk en drone, denkend aan bands als Napalm Death, Swans en The Body. Natuurlijk laten we ook weer het allerbeste binnen de Nederlandse scene horen met de puntige Utrechtse postpunk van Bowl, de band moest vorig jaar op het laatste moment afzeggen maar is dit jaar gelukkig van de partij, en de danse macabre van contradicties van de Nijmeegse band Femme Fugazi!

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai

Users who are viewing this thread