Sport algemeen

Je kan dus 4x scoren in 1 helft. 2 afgekeurd waar je misschien nog iets van kan zeggen. Maar goed daar gaat het niet om, Oranje begint onder Xavi steeds slecht in de 1ste helft, en in de 2e helft gaat het steeds stukken beter. Wel opvallend dit patroon na 3 wedstrijden.

Prima om in deze competitie te ontdekken dat een middenveld Veerman, Til en Timber hooguit tegen Estland of Malta kan.
Vind Quinten Timber veel te weinig toevoegen, Veerman en Til hebben kwaliteiten die anderen in dit team niet/minder hebben maar hij heeft echt niets waarin hij uitspringt. Van Bommel en Meerdink zijn erg talentvol maar lijken mij ook nog niet klaar voor een basisplek bij Nederland, wat ook prima is gezien de leeftijden en aantal wedstrijden voor NL. VdVen moeten we ook van de linksbackpositie halen, gun dan Rots of Dijkstra een plek in het team. Summervile had een hele leuke speler voor dit Nederlands elftal kunnen worden maar die zal niet veel beter worden van dat stomme Saudi-Arabië.....

Vind Quinten Timber veel te weinig toevoegen, Veerman en Til hebben kwaliteiten die anderen in dit team niet/minder hebben maar hij heeft echt niets waarin hij uitspringt. Van Bommel en Meerdink zijn erg talentvol maar lijken mij ook nog niet klaar voor een basisplek bij Nederland, wat ook prima is gezien de leeftijden en aantal wedstrijden voor NL. VdVen moeten we ook van de linksbackpositie halen, gun dan Rots of Dijkstra een plek in het team. Summervile had een hele leuke speler voor dit Nederlands elftal kunnen worden maar die zal niet veel beter worden van dat stomme Saudi-Arabië.....
Ik vind ze eigenlijk alle drie niet goed genoeg, ook Veerman en Til niet. Veerman is leuk als je domineert en strooit zeker met leuke passes, maar voetbal vraagt meer dan dat en zijn handelingssnelheid en meedoen bij omschakelen/balbezit tegenstander blijft ondermaats. Met Reijnders en Gravenberch kan het nog wel, maar met twee minderen niet.

Laatst bewerkt:
Nu met Van Dijk op 100 interlands hebben we precies 11 spelers die dat hebben gehaald. Vind het dan ook wel leuk dat je nog best een logische opstelling kan maken als je alleen die 11 mag gebruiken.

Users who are viewing this thread