Sport algemeen

dit zijn dan wel weer de mooie quotes om terug te lezen de ochtend erna :D

de ruzie tussen tielemans en trossard vond ik wel opvallend, maar wellicht was dat uiteindelijk wel nodig om elkaar op te peppen om er nog voor te gaan.
Ja, Tielemans redt ons uiteindelijk maar ik blijf géén fan van hem.

Dit overtreft misschien wel de overwinning tegen Japan, qua emotie.
Het voelt toch anders vind ik. Tegen Japan hadden we het beste team en na die overwinning had ik het gevoel dat alles mogelijk was - tot en met wereldkampioen. Toen gingen we met veel vertrouwen naar de match tegen Brazilië. Nu is het toch een ander verhaal. Senegal was de betere ploeg en België heeft nog niet getoond dat het in staat is een deftig niveau te halen om écht ver te komen. Net omdat het meer een 'gelukje' lijkt dan kunde, is het voor mij minder emotioneel. Het hoogtepunt van deze generatie (of wat er nog van overblijft) ligt duidelijk achter ons. Match tegen de VS is misschien terug 50-50, daarna lijkt het onmogelijk te worden.

• Leuk
Waarderingen: zero
dit zijn dan wel weer de mooie quotes om terug te lezen de ochtend erna :D

de ruzie tussen tielemans en trossard vond ik wel opvallend, maar wellicht was dat uiteindelijk wel nodig om elkaar op te peppen om er nog voor te gaan.
Tielemans krijgt volledig onterecht veel haat in België.

Zo'n ruzies horen er toch bij. Hoe vaak er bij ons niet mensen op training of wedstrijd elkaar ervan langs gaven om dan na de match weer beste vrienden te zijn. Dan moet dat op zo'n niveau zeker kunnen.

Users who are viewing this thread