Lokerse Feesten 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.611
Dan is het nu helemaal zeker dat Pulp en LCD Soundsystem onze festivals deze zomer overslaan. Helaas ...
En ons land in zij geheel, zo lijkt het... Nu, Pulp zie ik nooit meer gebeuren. LCD geef in nog wel een kans in 2025, of later...
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Plan B dus Kalkbrenner, als ik zag dat ze Liam op sziget gezet hadden op de vrijdag wist ik al dat het niks ging worden...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.620
866
Plan B dus Kalkbrenner, als ik zag dat ze Liam op sziget gezet hadden op de vrijdag wist ik al dat het niks ging worden...
Wel ja, inderdaad.
De richting waar de Lokerse Feesten de laatste jaren is ingeslagen, is niet zo oké.

Als je vergelijkt dat ze pakweg 10 jaar geleden altijd straffe en soms unieke namen wisten te boeken, is deze affiche één van de slechtste die ze ooit gehad hebben.

Vroeger daar nog 10 dagen aan een stuk gestaan, nu zie ik voor mijzelf 2 dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.397
6.652
Maar los van de dagopvulling van deze betaaldag is Lokerse Feesten echt sterk bezig dit jaar. Sterkste 10daagse tot nu toe bij mijn weten qua grote namen, ook meer in balans (als in: normaal zie je meerdere 'opvuldagen' om aan hun 10 te geraken.
Wel ja, inderdaad.
De richting waar de Lokerse Feesten de laatste jaren is ingeslagen, is niet zo oké.

Als je vergelijkt dat ze pakweg 10 jaar geleden altijd straffe en soms unieke namen wisten te boeken, is deze affiche één van de slechtste die ze ooit gehad hebben.

Vroeger daar nog 10 dagen aan een stuk gestaan, nu zie ik voor mijzelf 2 dagen.

🥰🥰🥰
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171
Wel ja, inderdaad.
De richting waar de Lokerse Feesten de laatste jaren is ingeslagen, is niet zo oké.

Als je vergelijkt dat ze pakweg 10 jaar geleden altijd straffe en soms unieke namen wisten te boeken, is deze affiche één van de slechtste die ze ooit gehad hebben.

Vroeger daar nog 10 dagen aan een stuk gestaan, nu zie ik voor mijzelf 2 dagen.

Paul Kalkbrenner is (hoewel ook niet mijn ding) toch niet zo'n slechte naam om te hebben als middelgroot festival?

Uit nieuwsgierigheid heb ik nu de affiche van dit jaar eens vergeleken met een aantal affiches van +/- 10 jaar geleden en mij lijken ze wel in dezelfde grootorde te zitten (buiten Neil Young dan uiteraard). Of een affiche dan je ding is of niet, lijkt me eerder een kwestie van smaak.

Het enige wat ik persoonlijk jammer vind, is dat de punkdag niet meer bestaat. Dat was vaak een mooie affiche (voor mij). Maar goed, vanuit commercieel standpunt lijkt me dat op zich ook wel verdedigbaar...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.611
Paul Kalkbrenner is (hoewel ook niet mijn ding) toch niet zo'n slechte naam om te hebben als middelgroot festival?

Uit nieuwsgierigheid heb ik nu de affiche van dit jaar eens vergeleken met een aantal affiches van +/- 10 jaar geleden en mij lijken ze wel in dezelfde grootorde te zitten (buiten Neil Young dan uiteraard). Of een affiche dan je ding is of niet, lijkt me eerder een kwestie van smaak.

Het enige wat ik persoonlijk jammer vind, is dat de punkdag niet meer bestaat. Dat was vaak een mooie affiche (voor mij). Maar goed, vanuit commercieel standpunt lijkt me dat op zich ook wel verdedigbaar...
De meeste jaren hebben ze wel een paar opvuldagen, om zo aan hun 10 dagen te geraken. Dagen met ineens Hooverphonic of Triggerfinger als headliner. Dat hebben ze dit jaar niet echt, vind het zelfs hun meest consistente lineup ooit (of voor zover ik het volg). En dat zonder een grote uitschieter a la Blur of Neil Young (al kunnen Massive Attack en zelfs Korn toch ook wel kloeke namen genoemd worden).

Ik ben er zelf of de dagen van Massive Attack en Phoenix/Roots/Charlotte & Bolis, maar twijfel ook om voor Nas en De La Soul een dagje naar Lokeren te reizen. Op tijd weg wel want Prodigy boeit mij totaal niet.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
168
twijfel ook om voor Nas en De La Soul een dagje naar Lokeren te reizen. Op tijd weg wel want Prodigy boeit mij totaal niet.

Ik twijfel ook voor de donderdag, maar dan wil ik The Prodigy wel meepakken. Ervan uitgaande dat Prodigy afsluit: hoe laat zijn zij normaal gesproken klaar? Ben niet zo bekend met dit festival.
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.166
5.498
Ik twijfel ook voor de donderdag, maar dan wil ik The Prodigy wel meepakken. Ervan uitgaande dat Prodigy afsluit: hoe laat zijn zij normaal gesproken klaar? Ben niet zo bekend met dit festival.
Ik vermoed nog dj na prodigy. Dus 1u zij klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer

Jodi

Playlistbediener
5 mei 2023
21
14
Paul Kalkbrenner is (hoewel ook niet mijn ding) toch niet zo'n slechte naam om te hebben als middelgroot festival?

Uit nieuwsgierigheid heb ik nu de affiche van dit jaar eens vergeleken met een aantal affiches van +/- 10 jaar geleden en mij lijken ze wel in dezelfde grootorde te zitten (buiten Neil Young dan uiteraard). Of een affiche dan je ding is of niet, lijkt me eerder een kwestie van smaak.

Het enige wat ik persoonlijk jammer vind, is dat de punkdag niet meer bestaat. Dat was vaak een mooie affiche (voor mij). Maar goed, vanuit commercieel standpunt lijkt me dat op zich ook wel verdedigbaar...
Verkocht de punkdag slecht dan? De voorlaatste punkdag met The offspring en Nofx was uitverkocht denk ik? Het was in ieder geval (te) druk. De laatste punkdag hadden ze pech dat Bad Relgion uiteindelijk niet meer kwam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken