Live is Live 2024

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
23
17
Dat sommige hier zo snel kaarten winnen geeft hoop en frustreert tegelijkertijd xD

Ook vannacht geen prijs.

Ben wel benieuwd of het ergens door komt (snelle telefoon, bepaalde tijdstippen) of dat het echt gewoon random domme pech is
Een vriend en ik hebben gisteren allebei 6 uur geprobeerd (😅), 1 van ons had tickets voor alle 3 de dagen, de andere helemaal niks… geen idee of het gewoon dumb luck is maar ik vond het toch opvallend
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.523
6.190
Interessant detail:

Je kunt in je browser history zien voor welke dag je hebt geprobeerd. Vrijdag gaat zo om en om van vrijdag naar zaterdag. Zaterdag gewoon zaterdag. Zondag gewoon zondag.

Vrijdag maak je dus voor 50 procent kans op zaterdag tickets.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: fiesta

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.180
1.647
@parelconfituur zocht nog 2 zaterdagkaarten, ik ben op zoek naar 2 vrijdag

Yup, heel de nacht geprobeerd voor zaterdagtickets en ik kreeg er voor vrijdag vast. Erg fijn..maar met een vriendin die een stevige Editors fan is zou ik ze dus graag ruilen.

In ruil voor codes van zaterdag geef ik de mijne van vrijdag dus graag door aan Thieske. Hij blij, ik blij...vriendin extatisch. Iedereen wint. 😄

Mij is alles top zo lang ik de vriendin vanavond mag zeggen dat ze weer naar Tom Smith mag gaan lonken. Plusdochter gaat effe op de bank moeten blijven zitten voorlopig.😅
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
159
106
Yup, heel de nacht geprobeerd voor zaterdagtickets en ik kreeg er voor vrijdag vast. Erg fijn..maar met een vriendin die een stevige Editors fan is zou ik ze dus graag ruilen.

In ruil voor codes van zaterdag geef ik de mijne van vrijdag dus graag door aan Thieske. Hij blij, ik blij...vriendin extatisch. Iedereen wint. 😄

Mij is alles top zo lang ik de vriendin vanavond mag zeggen dat ze weer naar Tom Smith mag gaan lonken. Plusdochter gaat effe op de bank moeten blijven zitten voorlopig.😅
En anders sta ik nog open voor dezelfde ruil als ik straks nog geen vrijdagtickets heb hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: parelconfituur

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.523
6.190
Yup, heel de nacht geprobeerd voor zaterdagtickets en ik kreeg er voor vrijdag vast. Erg fijn..maar met een vriendin die een stevige Editors fan is zou ik ze dus graag ruilen.

In ruil voor codes van zaterdag geef ik de mijne van vrijdag dus graag door aan Thieske. Hij blij, ik blij...vriendin extatisch. Iedereen wint. 😄

Mij is alles top zo lang ik de vriendin vanavond mag zeggen dat ze weer naar Tom Smith mag gaan lonken. Plusdochter gaat effe op de bank moeten blijven zitten voorlopig.😅
Dus je hoeft mijn zaterdagtickets niet meer? :)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Mij is het nu eindelijk tóch gelukt om tickets voor zondag te winnen, het eens geprobeerd met een andere telefoon en mailadres, weet niet of dat iets uitgemaakt heeft maar zo ontzettend blij om Smashing Pumpkins, Interpol en Gossip te gaan zien
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje, dann en fiesta

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Nu ook aan het proberen omdat ik al twijfelde om de zaterdag te gaan er heen te gaan, 50 minuten aan het proberen nu😉
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
512
336
En ik houd me aanbevolen voor de vrijdag! Na al jullie reacties gelezen te hebben toch ook maar redelijk obsessief aan het proberen haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken