Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.258
7.567
Voor mij is het ook veruit de minste dag, met de minste must-sees.
Maar gevuld krijg ik de dag sowieso toch wel, met o.a.:
  • Scorpions (zwak voor)
  • Machine Head (vorig jaar gemist, toch wel een keer gezien hebben)
  • Extreme (gitaarvirtuoos Nuno bewonderen)
  • Emperor
  • Ihsahn
  • Slaughter To Prevail
  • Karnivool
  • Dark Funeral
  • Ereb Altor
  • Crownshift
  • Sanguisugabogg
  • Skynd
En daar gaan vast nog wel wat bandjes bijkomen. :)
ik zal me ook wel vermaken uiteindelijk, de dag staat vooral vol met bandjes in de catagorie 'wil ik wel zien als ik er toch ben' maar weinig bands waar ik echt enthousiast van wordt. wellicht wel een mooie kans voor mij om wat nieuwe dingen mee te pakken waar ik normaal niet heen zou gaan zoals Emperor, Insahn en Slaughter.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
ik zal me ook wel vermaken uiteindelijk, de dag staat vooral vol met bandjes in de catagorie 'wil ik wel zien als ik er toch ben' maar weinig bands waar ik echt enthousiast van wordt. wellicht wel een mooie kans voor mij om wat nieuwe dingen mee te pakken waar ik normaal niet heen zou gaan zoals Emperor, Insahn en Slaughter.
Idem voor mij.
Van de namen die ik noem heb ik enkel Scorpions en Dark Funeral één keer eerder gezien, bizar eigenlijk, dat is op de andere dagen heel anders..
Veel ervan heb ik ook pas recent (goed) leren kennen.

Maar als ik eerlijk ben vind ik dat niet eens heel erg, de zondag is voor mij doorgaans toch al een dag waarop ik zowel fysiek als mentaal al aardig er doorheen zit, en ik het een stuk rustiger aan doe.
Gerichter keuzes maken, vaker rustmomenten, je kent het wel.
Wellicht is het ook de enige dag dat ik een uurtje of twee later begin, gezien ook het programma.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Wat jammer eigenlijk dat de zondag als zo matig wordt ervaren door sommigen. Qua undercard vind ik dit mogelijk de beste dag met onder meer:
- Emperor
- Ihsahn
- Ereb Altor
- Karnivool
- Slaughter To Prevail

En dan ook nog Machine Head en voor de liefhebbers van de classic rock de grootheden van Scorpions en Deep Purple.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
853
2.506
Wat jammer eigenlijk dat de zondag als zo matig wordt ervaren door sommigen. Qua undercard vind ik dit mogelijk de beste dag met onder meer:
- Emperor
- Ihsahn
- Ereb Altor
- Karnivool
- Slaughter To Prevail

En dan ook nog Machine Head en voor de liefhebbers van de classic rock de grootheden van Scorpions en Deep Purple.
Staat zeker moois op de zondag geprogrammeerd! Op de andere dagen staat er voor mij alleen nóg meer moois. Wat me toch wel relatief het minst uit laat kijken naar de zondag.

Alsnog erg blij met een persoonlijke herkansing voor Machine Head, en acts als Slaughter to Prevail, Karnivool, Thy Art is Murder, Atreyu, Ihsahn en The Black Dahlia Murder
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Zo een post op de socials zien om 16u doet mijn hart effe overslaan.. Maar het is dus idd voor de uitverkochte combi's...
Maar ze zijn toch al op post deze week op de bureau's van Graspop ;)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.258
7.567
en zelfs een low ticket warning voor de vrijdag en zondag, gaat harder dan ik had verwacht
aan de hand van de line up zou ik niet denken dat de vrijdag en zondag zouden uitverkopen voor juni
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
92
84
Voor mij de grootste ontdekkingen die ik voor de aankondiging nog niet kende:
  • Ne Oblivicaris
  • Borknagar
  • Pendulum (wel van gehoord maar nooit echt eerder actief geluisterd)
  • Alien Weaponry (hetzelfde als pendulum)
En ook Erra en Bleed from within die ik al wel kende maar nog niet veel had geluisterd staan bovenaan de must see lijst.

Verder ook nog: Crownshift, Dominum, Dynazty, Turnstile, Avantasia, Frog Leap, Kamelot, Emperor, Insahn
Ik vind het wel leuk, hier op het forum leer ik allerlei nieuwe muziek kennen, maar aan de andere kant werkt het net zo, ik volg Borknagar al jaren, en nu zie ik jullie ze links en rechts ook ontdekken ! Mooie wisselwerking..
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.189
1.248
Opeens ging het snel op Ticketswap. Van 98 naar 35 combitickets en alleen de duurste (334 minstens) nog beschikbaar. Ik zag het gelukkig rond 15 h 30 al op de website. Was letterlijk van plan vanavond mijn combi te kopen en heb er rap nog eentje gescoord op TS voor 292 euro🥲

It’s not sold out, I can easily add 10 combi tickets to basket, but obviously, this are the last tickets

Rond 16 h 30 kon dat inderdaad nog maar nu staat er op TM ook effectief sold out bij
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Ik koop geregeld tickets via ticketswap, maar als ik maar een paar euro kan uitsparen koop ik ze precies toch liever bij de officiele bron. Je moet maar eens aan de ingang staan en een rood scherm krijgen :poop:
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken