Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.500
2.996
Of we brengen gewoon allemaal een beetje geduld op, ik zeg maar wat..? ;)

robert eggers patience GIF
Dat is het hem nou net, geduld kennen we niet en ik al helemaal niet 😂

De gehele PR-afdeling (dat zal vermoedelijk een stagiaire zijn die net met vakantie is deze week) moet de komende editie voor straf in het midden van de wall of death staan.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.400
6.663
Dat is het hem nou net, geduld kennen we niet en ik al helemaal niet 😂

De gehele PR-afdeling (dat zal vermoedelijk een stagiaire zijn die net met vakantie is deze week) moet de komende editie voor straf in het midden van de wall of death staan.
Echt onnodig denigrerend dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Dat is het hem nou net, geduld kennen we niet en ik al helemaal niet 😂

De gehele PR-afdeling (dat zal vermoedelijk een stagiaire zijn die net met vakantie is deze week) moet de komende editie voor straf in het midden van de wall of death staan.
Ik zou een tournée générale wel meer waarderen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.500
2.996
Echt onnodig denigrerend dit.
Nou ja, zo is het niet bedoeld. Maar ik kan nou ook niet stellen dat de PR-afdeling zo fantastisch is. Ik vind het bijvoorbeeld behoorlijk onfatsoenlijk dat de organisatie het nalaat om de annulering van Monuments te delen. En ondertussen doen ze wel een terugblik op Steel Panther en geven ze wat info over de digitale tokens.

Voorlopig moeten we het dus doen met aantoonbaar achterhaalde line-upinformatie. En dat vind ik toch buitengewoon jammer als je bedenkt dat 100% van de festivals om ons heen wel de timetable heeft gedeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
336
602
Nou ja, zo is het niet bedoeld. Maar ik kan nou ook niet stellen dat de PR-afdeling zo fantastisch is. Ik vind het bijvoorbeeld behoorlijk onfatsoenlijk dat de organisatie het nalaat om de annulering van Monuments te delen. En ondertussen doen ze wel een terugblik op Steel Panther en geven ze wat info over de digitale tokens.

Voorlopig moeten we het dus doen met aantoonbaar achterhaalde line-upinformatie. En dat vind ik toch buitengewoon jammer als je bedenkt dat 100% van de festivals om ons heen wel de timetable heeft gedeeld.
ach je hebt wel een punt inderdaad

maar 3 hele belangrijke zaken

1 het is weekend
2 nog maar 61 dagen en 14 uur
3 dat betekent dat de time table ook weer een dagje dichterbij is
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.650
7.403
Nou ja, zo is het niet bedoeld. Maar ik kan nou ook niet stellen dat de PR-afdeling zo fantastisch is. Ik vind het bijvoorbeeld behoorlijk onfatsoenlijk dat de organisatie het nalaat om de annulering van Monuments te delen. En ondertussen doen ze wel een terugblik op Steel Panther en geven ze wat info over de digitale tokens.

Voorlopig moeten we het dus doen met aantoonbaar achterhaalde line-upinformatie. En dat vind ik toch buitengewoon jammer als je bedenkt dat 100% van de festivals om ons heen wel de timetable heeft gedeeld.

De annulering van bands komen eigenlijk altijd toch pas bij een "grote" informatieronde als een volgende lichting namen of een timetable? Bij het droppen van de timetable komt ongetwijfeld ook een bericht van bands die annuleren en wie hen vervangt
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Nou ja, zo is het niet bedoeld. Maar ik kan nou ook niet stellen dat de PR-afdeling zo fantastisch is. Ik vind het bijvoorbeeld behoorlijk onfatsoenlijk dat de organisatie het nalaat om de annulering van Monuments te delen. En ondertussen doen ze wel een terugblik op Steel Panther en geven ze wat info over de digitale tokens.

Voorlopig moeten we het dus doen met aantoonbaar achterhaalde line-upinformatie. En dat vind ik toch buitengewoon jammer als je bedenkt dat 100% van de festivals om ons heen wel de timetable heeft gedeeld.
Zoals al tig keer is gezegd brengt Graspop alle annuleringen tegelijkertijd naar buiten. Dat Monuments besluit dat al eerder te doen moet je niet de PR-afdeling van Graspop aanrekenen.
Deze week inderdaad nieuws rondom de munten, misschien volgende week de timetable. Het komt als het klaar is. Jij zit jezelf op te hitsen door elk uur van de dag de nieuwspagina's te refreshen. Dat kun je ook niet de PR-afdeling aanrekenen. Geduld is een schone zaak.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.500
2.996
maar 3 hele belangrijke zaken

1 het is weekend
2 nog maar 61 dagen en 14 uur
3 dat betekent dat de time table ook weer een dagje dichterbij is
Zeker! Over 61 dagen genieten we allemaal van een prachtige line-up! Dat is echt al heel snel. Voordat we er erg in hebben zitten we terug te zeveren over de line-up van 2025 :)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.631
5.069
Zoals al tig keer is gezegd brengt Graspop alle annuleringen tegelijkertijd naar buiten. Dat Monuments besluit dat al eerder te doen moet je niet de PR-afdeling van Graspop aanrekenen.
Deze week inderdaad nieuws rondom de munten, misschien volgende week de timetable. Het komt als het klaar is. Jij zit jezelf op te hitsen door elk uur van de dag de nieuwspagina's te refreshen. Dat kun je ook niet de PR-afdeling aanrekenen. Geduld is een schone zaak.
Niet alleen zichzelf, maar ook anderen..
Toegegeven, ik heb dat mezelf enkele jaren geleden ook aangedaan, en daar word je echt niet vrolijker van, kan ik je zeggen...

En het mooie is, nu ik daar wat meer afstand van heb genomen, dat bekendmakingen juist sneller lijken te komen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Elisa Day

Playlistbediener
17 jul 2023
31
57
Wat ik niet begrijp is dat er zo uitgekeken wordt naar het moment dat er veel bands waar ik me op verheugd heb geschrapt moeten worden vanwege clashes. Voor mij altijd een beetje treurig moment eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879

Dit klinkt behoorlijk goed vind ik 🤣 Ik ben een paar maanden geleden weer begonnen met het spelen van Pokemon dus als Frog Leap geen pijnlijke overlap heeft... ;-)
Ik volg Leo inmiddels al een jaar of 8. Dus ik sta sowieso vooraan bij Frogleap. Om hem te leren kennen; zoek vooral zijn verzamelsongs op. 10 metalsongs in 9 minutes. Volgens mij 4 of 5 van die medleys.
Heerlijk om een feestje op te vieren
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.340
5.876
Ik volg Leo inmiddels al een jaar of 8. Dus ik sta sowieso vooraan bij Frogleap. Om hem te leren kennen; zoek vooral zijn verzamelsongs op. 10 metalsongs in 9 minutes. Volgens mij 4 of 5 van die medleys.
Heerlijk om een feestje op te vieren
Dit is er dus stiekem ook wel eentje waar ik naar uitkijk. Ik vond die metal covers van popnummers altijd zo sterk, zeker als er een gekke clip bij zat. Twee persoonlijke favorieten:



En een live video die ik net vind, ook lachen:


Vanaf 3:05 gaat de beuk er goed in, gaat vet zijn live!
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Frog Leap is voor mij een fantastische ontdekking dit jaar, hoop hen binnenkort te zien in een zaaloptreden.
Wat mij vooral frustreert is dat de Scorpions voor de zoveelste x terug komen met hun oeverloze identieke commerciële saaie setlist...:mad:
Decennia geleden was ik de grootste fan, de periode van Uli John Roth, Tokyo Tapes, etc..
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.180
7.423
Wat ik niet begrijp is dat er zo uitgekeken wordt naar het moment dat er veel bands waar ik me op verheugd heb geschrapt moeten worden vanwege clashes. Voor mij altijd een beetje treurig moment eigenlijk.
Ik vind het wel interessant om gerichter te kunnen inluisteren.
Het is gewoon heel fijn om lekker weken/maanden te kunnen puzzelen wat je looproute wordt, welke bands je wel en niet gaat zien.
Natuurlijk zijn er bands die je dan moet schrappen omdat je ze niet kan zien, maar er zijn altijd ook bands die ik in die fase pas ontdek omdat ik meer gericht ga luisteren naar de bands die spelen op momenten dat je verder niets te doen hebt. Op het moment dat het tijdschema er is kijk ik ook altijd meer uit naar het festival zelf omdat het meer 'echt' voelt en het steeds dichter bij komt. Verder heb ik ook wel een aantal bands op mijn lijstje die me wel interessant lijken maar die ik nog niet zo heel goed ken en waar ik verder in ga duiken op het moment dat het tijdschema er is en ik zeker ben dat ik ze ga zien.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.631
5.069
Frog Leap is voor mij een fantastische ontdekking dit jaar, hoop hen binnenkort te zien in een zaaloptreden.
Wat mij vooral frustreert is dat de Scorpions voor de zoveelste x terug komen met hun oeverloze identieke commerciële saaie setlist...:mad:
Decennia geleden was ik de grootste fan, de periode van Uli John Roth, Tokyo Tapes, etc..
Ik kan me daar met de beste wil niks bij voorstellen, dat zoiets iemand frustreert.
Er staan ook genoeg bands waar ik zo goed als niks mee heb, maar die roepen geen enkele frustratie bij mij op.
Op een kleiner festival, met maar een of twee podia, zou ik me daar nog in kunnen komen, maar toch zeker niet op Graspop, waar op vrijwel ieder moment van de dag wel 3 of 4 bands spelen?
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.503
Ik kan me daar met de beste wil niks bij voorstellen, dat zoiets iemand frustreert.
Er staan ook genoeg bands waar ik zo goed als niks mee heb, maar die roepen geen enkele frustratie bij mij op.
Op een kleiner festival, met maar een of twee podia, zou ik me daar nog in kunnen komen, maar toch zeker niet op Graspop, waar op vrijwel ieder moment van de dag wel 3 of 4 bands spelen?
Volgens mij is de frustratie met name dar Scorpions heel goed experimenteel werk heeft maar alleen maar touren met hun saaiste commerciële materiaal. En die frustratie kan ik me wel voorstellen. Via Uli Jon Roth nummers als In Trance en Sails of Charion leren kennen en die nummers zijn echt een heel stuk beter dan het latere materiaal van die band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken