Graspop Metal Meeting 2024

prins

Dagopener
9 nov 2019
521
626
denk ook dat het volgende week wordt helaas :( net even terug gekeken, vorig jaar idd 21 april maar voor 2022 pas op 21 mei !!!
2017 de timetable al op 21 maart.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.180
7.424
denk ook dat het volgende week wordt helaas :( net even terug gekeken, vorig jaar idd 21 april maar voor 2022 pas op 21 mei !!!
2017 de timetable al op 21 maart.
2022 was een uitzonderlijk jaar, heel veel cancellations en ook veel cancellations op het laatste moment ivm covid nog
het is niet zo gek dat het toen een stuk langer duurde dan andere jaren
2022 kan je hierdoor niet echt als referentie gebruiken
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.180
7.424
Frog leap speelt onder andere de pokemon themesong en ghostbusters

Let it go, geen idee. Betraying the martyrs staan er niet. of wordt dit ook gespeeld door Frog Leap?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.400
6.663
Schiet me net te binnen, bijzondere liedjes die waarschijnlijk dit jaar live gespeeld gaan worden op Graspop:
Het Pokemon lied
Het SpongeBob lied
Let it Go uit Frozen

Jaja, het word een unieke editie ;)
Meer van dit soort posts, aub! Helpt mij heel erg tegen de fomo. Zou bijvoorbeeld ook tof zijn als iemand om de paar dagen een uitgebreide post over Babymetal of Hanabie schrijft. Dank alvast!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.631
5.069
Dat bedoel ik door vaagheid en rare woorden hebben we weer een extra post, ook denk ik dat de topic die aangemaakt is om de "serieuze"b Graspop zaken te bespreken zorgden voor een afname is slap geouwehoer

De graspop topic politie was een tijdje terug wel actief natuurlijk.

(wilde ook alcohol vrij bier, alleen vega en Bon Jovi als headliner alle 4 de dagen)
Beetje een lage sneer eerlijk gezegd.
Die 'politie' zijn gewoon mensen die al jaren in dit topic bijdragen, en het voor een niet onaanzienlijk deel zo succesvol hebben gemaakt als het nu is, maar het nu regelmatig zien ontsporen tot een 'lul maar raak' en 'roep maar wat in je opkomt' topic, met vele reacties die niks anders uitdrukken dan verveling en ongeduld.
Ik ben de laatste die niet houdt van grapjes of slap geouwehoer op z'n tijd, maar het kan ook volledig doorslaan.

Een paar (vooral oudere, vaste) leden proberen het topic nog enigszins in banen te leiden, zodat het voor iedereen leefbaar en leesbaar blijft, en ook de forumleiding heeft daaraan bijgedragen o.a. door het aanbieden van een algemene H&M chat, waar toch al redelijk goed gebruik van wordt gemaakt, en die dus zeker van toegevoegde waarde is.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
336
602
Beetje een lage sneer eerlijk gezegd.
Die 'politie' zijn gewoon mensen die al jaren in dit topic bijdragen, en het voor een niet onaanzienlijk deel zo succesvol hebben gemaakt als het nu is, maar het nu regelmatig zien ontsporen tot een 'lul maar raak' en 'roep maar wat in je opkomt' topic, met vele reacties die niks anders uitdrukken dan verveling en ongeduld.
Ik ben de laatste die niet houdt van grapjes of slap geouwehoer op z'n tijd, maar het kan ook volledig doorslaan.

Een paar (vooral oudere, vaste) leden proberen het topic nog enigszins in banen te leiden, zodat het voor iedereen leefbaar en leesbaar blijft, en ook de forumleiding heeft daaraan bijgedragen o.a. door het aanbieden van een algemene H&M chat, waar toch al redelijk goed gebruik van wordt gemaakt, en die dus zeker van toegevoegde waarde is.

zucht,... was sarcasme......en een reden waarom we minder posts hebben maar meer inhoudelijke.

dacht dat door de laatste zin het sarcasme wel duidelijk was....🫣
'(wilde ook alcohol vrij bier, alleen vega en Bon Jovi als headliner alle 4 de dagen)'

Dus was geen sneer, alleen een verheldering onder een dikke laat vrijdagmiddag sarcasme
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.631
5.069
zucht,... was sarcasme......en een reden waarom we minder posts hebben maar meer inhoudelijke.

dacht dat door de laatste zin het sarcasme wel duidelijk was....🫣
'(wilde ook alcohol vrij bier, alleen vega en Bon Jovi als headliner alle 4 de dagen)'

Dus was geen sneer, alleen een verheldering onder een dikke laat vrijdagmiddag sarcasme
Ah, nou vooruit dan, excuses!
Normaal ben ik wel wat beter in het herkennen van sarcasme, deze ging aan mij voorbij.. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: dvdh666

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Dit is dan weer erg spijtig. Zullen we een slotje op dit topic gooien totdat er wel een timetable komt?
Ik maar hopen dat 1 van je opties goed was. Dan had ik gezegd: ook een kapotte klok geeft 2 x per dag de goede tijd aan.
Maar heel spijtig. Ik had er ook op gehoopt.
Op naar volgende week dan maar🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.631
5.069
Dit is dan weer erg spijtig. Zullen we een slotje op dit topic gooien totdat er wel een timetable komt?
Of we brengen gewoon allemaal een beetje geduld op, ik zeg maar wat..? ;)

robert eggers patience GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken