Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.615
5.020
Tot in hoeverre heeft deze aankondiging van de skullies invloed op de aankondiging van de timetable?
Kunnen we de timetable alsnog vrijdag verwachten of kan dit nu ook volgende week zijn?
Daar kan niemand hier een zinnig antwoord op geven, pure speculatie.
Kan ook pas over een maand ofzo zijn.
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
106
199
Koud bier is in ieder geval 40 euro per tray van 24 blikjes koude jupiler
Voor die prijs mogen ze er wel een koelkast bij geven om het koud te houden
€1.60 voor een blikje koud bier op een festival is best goedkoop, vooral vergeleken met wat je bij de tap betaald. Natuurlijk is zelf langs de supermarkt gaan goedkoper, maar dan moet je slepen en is het bier lauw

Gemiddelde prijs is €32.37 in de winkel, zonder statiegeld (zit dat er op Graspop bij in?, zoja dan kom je bijna op hetzelfde uit.)

 

won666

Support act
17 mei 2019
1.170
1.231
1000 bonnen bestellen, 50 bonnen gratis. De rest refunden achteraf 🫣🫣🫣
In principe kan je gratis eten en drinken zo 😳
Ik denk eigenlijk dat de gratis bonnen niet refunden. Zullen wel kunnen zien hoeveel iemand besteld had en die gratis skully er zelf aftrekken
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.332
5.851
Ik denk eigenlijk dat de gratis bonnen niet refunden. Zullen wel kunnen zien hoeveel iemand besteld had en die gratis skully er zelf aftrekken
Klopt, die refunden ze niet, staat als derde zin in het tekstje wat net een paar berichten hierboven gedeeld is:
Edit:
3 euro 50 per stuk en geen gratis skully meer per 20 stuks
En ook die was bovenaan deze pagina al beantwoord, even bijlezen kan een hoop spam voorkomen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Loek123

won666

Support act
17 mei 2019
1.170
1.231
Klopt, die refunden ze niet, staat als derde zin in het tekstje wat net een paar berichten hierboven gedeeld is:

Edit:

En ook die was bovenaan deze pagina al beantwoord, even bijlezen kan een hoop spam voorkomen ;)

Klopt, die refunden ze niet, staat als derde zin in het tekstje wat net een paar berichten hierboven gedeeld is:

Edit:

En ook die was bovenaan deze pagina al beantwoord, even bijlezen kan een hoop spam voorkomen ;)
Ik lees en antwoord tegelijk. En op de site van Graspop zijn nog aanpassingen gebeurd sinds 09 h 50, wanneer ik het daar las. Ik denk dat ik altijd het beste bij ben op dit topic meestal, maar af en toe ben ik ook eens 2 uurtjes niet aan het lezen eh 😉
 
  • Thinking
  • Wow
Waarderingen: EddiePlaysBass en Jamel

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
77
157
Tof dat die info er is.

Oude vvk actie was ietsjes scherper maar gezien alle stijgende prijzen, echt niet verkeerd!

Omgerekend betaalde je met de vroegere deal € 65,- voor 20 munten in de vvk en nu € 66,60 (ook nog eens mega evil!)
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.170
1.231
Maar nu zit ik wel eens na te denken.


Stel ik koop 100 bonnen dan krijg ik er 105. Die 5 worden als eerste gebruikt. Ik ga maar een dag en ga enkel in de avond en drink dus 5 pintjes. Krijg ik dan mijn 100 bonnen gerefund? Of maar 95? (Met dan nog halve bon kost dacht ik vorig jaar?)
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
€1.60 voor een blikje koud bier op een festival is best goedkoop, vooral vergeleken met wat je bij de tap betaald. Natuurlijk is zelf langs de supermarkt gaan goedkoper, maar dan moet je slepen en is het bier lauw

Gemiddelde prijs is €32.37 in de winkel, zonder statiegeld (zit dat er op Graspop bij in?, zoja dan kom je bijna op hetzelfde uit.)

Treetje in de aanbieding rond de €20. Grolsch of Hertog. Maar die 24 blikken koud ophalen is wel leuk, maar zonder koelblokken in de koelbox moet je er bij zomerse temperaturen nog aardig tegen drinken voordat het lauw is. In 2022 hadden wij niet veel plezier van koud bier in koelbox zonder stroom. Was richting de avond al niet meer te doen. Maar alsnog is die 1,60 als consumptie prijs niet heel veel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Maar nu zit ik wel eens na te denken.


Stel ik koop 100 bonnen dan krijg ik er 105. Die 5 worden als eerste gebruikt. Ik ga maar een dag en ga enkel in de avond en drink dus 5 pintjes. Krijg ik dan mijn 100 bonnen gerefund? Of maar 95? (Met dan nog halve bon kost dacht ik vorig jaar?)
Zou je nou echt 100 bonnen aanschaffen om die 5 uit te sparen? Hollandser als dat kan niet🤣 Dat is wel heel veel moeite om €17 uit te sparen. Dan beter water drinken
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: PreFXDesigns en redbaron

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.332
5.851
Ik lees en antwoord tegelijk. En op de site van Graspop zijn nog aanpassingen gebeurd sinds 09 h 50, wanneer ik het daar las. Ik denk dat ik altijd het beste bij ben op dit topic meestal, maar af en toe ben ik ook eens 2 uurtjes niet aan het lezen eh 😉
Ik zeg ook niet dat je ten alle tijden helemaal bij moet zijn met het topic. Maar als je toch aan het lezen bent, maak dan eerst het lezen af, voor je aan het antwoorden begint, is mijn verzoek :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.489
2.979
Tot in hoeverre heeft deze aankondiging van de skullies invloed op de aankondiging van de timetable?
Kunnen we de timetable alsnog vrijdag verwachten of kan dit nu ook volgende week zijn?
Het begint nu wel echt lang te duren. Als je ziet dat zelfs Rock Am Ring (normaal zijn die enkele weken vooraf pas) al een timetable heeft gedeeld, mogen we nu wel ongeduldig worden. Pinkpop, Rock Werchter, Hellfest, Rock Am Ring. Al deze festivals hebben hun timetable al.

Ik meen me te herinneren dat het dit seizoen al eerder voorkwam dat Graspop in de ochtend iets zakelijks bekendmaakte (zoals nu de digitale tokens) en dat dan in de middag bands kwamen. Laten we hopen dat dat nu ook weer het geval is. Om 16u vernieuw ik de app en website in elk geval weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
535
731
Op zich wel slim. Die gratis skully geeft voor ons 3,5 euro winstgevoel. Maar in aankoop van drank kost dit GMM misschien een 20-40 cent per 20 bonnen.
Maar door het wegvallen van de voorverkoopprijs winnen ze voor datzelfde aantal 20 x (3,50 - 3,33) cent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken