Pinkpop 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Ik vond het gisteren wél goed en Tom was juist goed bij stem, alleen Everbody Changes was niet helemaal zuiver (voor zover ik er verstand van heb).
Waar ik zat, op de tribune boven, waren de mensen vnl met het concert bezig en niet met hun telefoons, heb ook geen last gehad van geklets tussendoor, alleen tijdens het voorprogramma.
Ach het blijft toch altijd persoonlijk hoe je iets ervaart, m'n dochter en ik hebben iig n top avond gehad!
En het is toch wel altijd mooi, dat als je op je trein staat te wachten, op verschillende perrons Somewhere Only We Know door vele mensen gezongen wordt...

De set zal er op PP wel anders uit gaan zien, maar ik zou er zeker gaan kijken!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik heb hulp nodig!
Ondanks velen van jullie ziet mijn spoorboekje voor Pinkpop er erg druk uit. Veel clashes helaas.

Waar zouden jullie voor kiezen?

Vrijdag:
Keane x Tinlicker

Zaterdag:
Nothing but Thieves x Oliver Heldens
Corey Taylor x Matt Maltese

Zondag:
Sam Smith x Janes Addiction

Ter info:
Als eens live gezien Nothing But Thieves en Sam Smith.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Of het was gewoon niet zo best?
Ik weet het niet...was er niet bij dus zou kunnen. Alleen zijn intro 'Nu valt er veel over Keane te zeggen – Coldplay-kopie, onorigineel, pathetisch, eentonig, enzovoorts' laat wel zien dat hij niet echt fan is in elk geval.

Ik ben dat wel, en kan vrijwel alle werk van ze waarderen, dus ik ga het vast en zeker naar mijn zin hebben bij keane want ik ga sowieso geen last hebben van een slechte setlist :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Oh, ik waardeer Keane ook wel. En fans zullen ook niet perse onder de indruk zijn van die OOR recensie. Maar die recensie is juist niet door een trouwe fan geschreven en daardoor waarschijnlijk een stuk objectiever.

Neemt niet weg dat ik hoop dat alle fans of bezoekers een mooie avond hebben gehad (en dat lijkt hier wel het geval).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Ik heb hulp nodig!
Ondanks velen van jullie ziet mijn spoorboekje voor Pinkpop er erg druk uit. Veel clashes helaas.

Waar zouden jullie voor kiezen?

Vrijdag:
Keane x Tinlicker

Zaterdag:
Nothing but Thieves x Oliver Heldens
Corey Taylor x Matt Maltese

Zondag:
Sam Smith x Janes Addiction

Ter info:
Als eens live gezien Nothing But Thieves en Sam Smith.
Keane (lekker meezingen)
Oliver Heldens (NBT komt me de strot uit tegenwoordig)
Corey Taylor (want Spongebob)
Jane's Addiction (want je hebt Sam Smith al gezien, JA is een unieke show. Zelf was ik wss voor Sam Smith gegaan)

Je kunt ook nog een eetmomentje inplannen of meelopen met iemand die de keuze voor je maakt op het moment ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
14
13
Bizarre recensie. Het was een prima concert. Ik kan best genieten van een beetje kritisch en persoonlijk stuk van een recensent. Ik bedoel, het mag best op het randje zijn en soms ook een beetje over het randje. Maar dit lijkt meer op iemand de grond in willen schrijven.

Ik heb niks gemerkt van verveelde mensen om me heen. Saaie productie? Ik vond het juist wel prettig en strak. Liever dit dan telkens vuurwerk en confetti. Laat het maar lekker over de muziek gaan. De keuze tussen Tinlicker en Keane is een van mijn lastigere deze Pinkpop.
Eigen filmpjes op Facebook
 
  • Leuk
Waarderingen: tom93

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Keane (lekker meezingen)
Oliver Heldens (NBT komt me de strot uit tegenwoordig)
Corey Taylor (want Spongebob)
Jane's Addiction (want je hebt Sam Smith al gezien, JA is een unieke show. Zelf was ik wss voor Sam Smith gegaan)

Je kunt ook nog een eetmomentje inplannen of meelopen met iemand die de keuze voor je maakt op het moment ;)
Thanks dit helpt 🙏🏼
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Zie dat Nederlands elftal vrijdag speelt. Hoop dat ze ‘t niet laten zien. Heb er niks mee en zeker niet als ik op een festival ben. Prima als je ‘t wilt kijken maar niet op een groot scherm op Megaland.

Gelukkig doen ze dit zelden en hopelijk deze keer ook niet.
Heb echt super veel zin in juni. Maar eerst voor dat ‘t zover is nog 7 gave concerten waaronder The Boss in Dublin en Nickelback met Lottery Winners als support en Kane in Ziggo.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Zie dat Nederlands elftal vrijdag speelt. Hoop dat ze ‘t niet laten zien. Heb er niks mee en zeker niet als ik op een festival ben. Prima als je ‘t wilt kijken maar niet op een groot scherm op Megaland.

Gelukkig doen ze dit zelden en hopelijk deze keer ook niet.
Heb echt super veel zin in juni. Maar eerst voor dat ‘t zover is nog 7 gave concerten waaronder The Boss in Dublin en Nickelback met Lottery Winners als support en Kane in Ziggo.

Lijkt mij anders een uitstekend alternatief voor de verschrikking Maneskin ;).
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Zie dat Nederlands elftal vrijdag speelt. Hoop dat ze ‘t niet laten zien. Heb er niks mee en zeker niet als ik op een festival ben. Prima als je ‘t wilt kijken maar niet op een groot scherm op Megaland.

Gelukkig doen ze dit zelden en hopelijk deze keer ook niet.
Heb echt super veel zin in juni. Maar eerst voor dat ‘t zover is nog 7 gave concerten waaronder The Boss in Dublin en Nickelback met Lottery Winners als support en Kane in Ziggo.

Volgens mij nooit een scherm gezien inderdaad? Lijkt me eigenlijk ook wel vreemd om dat wel te doen... (Al vind ik het wel jammer dat ik het mis, ik hoef het op Pinkpop niet te zien)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jos