Best Kept Secret 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.307
Wanneer kunnen weh et blokkenschema verwachten?

En verwachten we nog aanvulling, lijkt me niet toch?
Afgelopen twee jaar was het 16 mei en 3 mei, dus rond die tijd.

Aanvullingen hooguit in de vorm van Nederlandse kleine namen of vervangen van uitvallers denk ik. Misschien dat er nog verrassingen tijdens het weekend komen bij de Muziekgieterij.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Bij het inluisteren iedere keer weer: ik ben vast niet de enige die bij eerste klanken van CMAT's California even denkt dat Amy Macdonald (This Is The Life) is geboekt?
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
604
445
Haha ik zit nu te luisteren en het is echt vreselijk inderdaad. Er zit een stuk in dat ze een telefoongesprek van een paar jaar terug na proberen te doen, ernstig ongemakkelijk dit.

Van de week was er ook een nieuwsbericht die dit forum niet heeft gehaald, ik denk niet dat dit soort troep echt leeft is het wel?:

7, 8, 9 June
Beekse Bergen
Best Kept Secret Festival
AN ENDLESS JOURNEY OF MUSIC, FOOD AND CULTURE
The tenth edition of Best Kept Secret takes place this June! To celebrate this milestone, we present three exclusive BKS TEN events in April and May, based on our pillars Music, Food and Culture.

We’re traveling to Maastricht, Rotterdam and Breda for these celebratory events, and are uniting with some of our valued partners and friends.

Access is limited and (mostly) invite only. Sign up now and have a chance to win two tickets to one of our BKS TEN events! More info below.
LET'S CELEBRATE

BKS TEN — MUSIC, FOOD AND CULTURE
BKS TEN — MUSIC — MUZIEKGIETERIJ MAASTRICHT — SAT 13 APRIL 16:00

You know Muziekgieterij from their intimate forest stage at Best Kept Secret. They’re also responsible for decorating a big part of Wilder Wanderland!

During our BKS TEN event, Muziekgieterij’s creative director, Wim Smeets, will tell you more about their work at BKS and take you on a tour through their impressively repurposed building. We’ll end up at the rehearsal spaces and will catch Pip Blom – who are playing the venue later that night – playing an intimate session. After the session you are invited for a typical Muziekgieterij buffet where we’ll have dinner together, and course, end the night attending Pip Blom’s full show!

BKS TEN — FOOD — THE GOAT ROTTERDAM —SAT 20 APRIL 16:00

Our good friend, chef, entrepreneur, allround creative, ánd former BKS crew caterer, Per de Man is rocking The GOAT, a new burger joint in his hometown Rotterdam. A place where they serve topnotch junk food and state-of-the-art craft beers.

At The GOAT we’re serving a late brunch burger, complimented with a beer of your choice. Our creative director Maurits will give an introductory speech, and Per himself will tell about his experiences as a chef at Best Kept Secret. Vegetarian and vegan options available. Of course, The GOAT will also join us at BKS24 this June for some high quality comfort food.

BKS TEN — CULTURE — PIER15®️ BREDA — FRI 03 MAY 15:00

At Pier15®️, one of Europe's most renowned skateparks, we’re hosting a BKS Playground Love pre-party together with Kilo Kilo Vintage for BKS TEN! You might remember this match made in heaven from last year’s BKS, where they teamed up for their office-party-extravaganza.

On May 3rds event, during the day, there’s a pop-up vintage market (where you can also screenprint a special BKS TEN seal on your brand new old clothes) and best trick skateboard contest, local dj’s will provide the finishing touch. In the evening we’re moving indoors for a concert from Rolando Bruno with his mix of cumbia, psychedelic rock and midi-madness, after which we’ll have an afterparty where dj’s will guide us into the night.

The day program (15:00 – 21:30) is freely accessible for everyone. For the concert and afterparty (21:30 – 02:00), separate tickets are sold by Pier15®️. But if you sign up now, you’ll be able to win two tickets as part of our BKS TEN celebration!


We hope to see you at one of our events! At all three BKS TEN events you will be able to get some BKS goodies.

BKS TEN — who knows where the next ten will take us.
Ik ben wel te vinden bij Pier dan, leuk sfeertje altijd. Dan toch een beetje BKS meegepakt dit jaar.
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Ik vond het wel een leuke podcast aflevering. Ik begrijp nu wel wat meer waarom Kilo Kilo op bks staat en wel een toevoeging geeft aan het festival.

Ander ding uit de podcast voor de muziekliefhebber: Sounds op een ander locatie en open in de nacht.

Ik vind het wel weird hoe erg de Jeugd van Tegenwoordig steeds word gehyped op de podcast.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Naja, dat zijn twee mensen die niet echt in de muziek zitten aan wie gevraagd wordt iets over de line-up te zeggen. Ik denk dat minstens 9 op de 10 van mijn vrienden dan ook op De Jeugd uit zouden komen.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Food, Culture, Music – je kan er van alles van vinden, en velen hier vinden het niks, maar BKS werkt het op een goede manier uit, ook met de drie extra events.
Music en Food wel ja, maar Culture? Mwoah, dat stelt naar mijn idee toch niet heel veel voor. Een jaarlijks grapje met Vlaams wielercommentaar, een skatefeestje bij vintage kleding, een paar verdwaalde kunstinstallaties en vorig jaar zag ik zo nu en dan wat performance art in het water. Voor 'een peiler' vind ik dat niet groots, zeker niet als je het vergelijkt met een Lowlands en Down The Rabbit Hole, waar naast kunstwerken ook aparte theatertenten zijn.

Niet dat het van mij meer moet zijn dan dit hoor, maar er zijn ook naast LL en DTRH talloze voorbeelden van festivals waar een stuk meer culture naast de music staat geprogrammeerd.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Music en Food wel ja, maar Culture? Mwoah, dat stelt naar mijn idee toch niet heel veel voor. Een jaarlijks grapje met Vlaams wielercommentaar, een skatefeestje bij vintage kleding, een paar verdwaalde kunstinstallaties en vorig jaar zag ik zo nu en dan wat performance art in het water. Voor 'een peiler' vind ik dat niet groots, zeker niet als je het vergelijkt met een Lowlands en Down The Rabbit Hole, waar naast kunstwerken ook aparte theatertenten zijn.

Niet dat het van mij meer moet zijn dan dit hoor, maar er zijn ook naast LL en DTRH talloze voorbeelden van festivals waar een stuk meer culture naast de music staat geprogrammeerd.
Heb je ook gelijk in. Al vond ik vorig bijvoorbeeld met bijvoorbeeld de fontein dat er wel een stap vooruit is gezet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Since launching in 2013, the Dutch gathering has hosted artists including Arctic Monkeys, Radiohead, The Strokes, A$AP Rocky, Nick Cave and the Bad Seeds, Bon Iver, Kraftwerk, LCD Soundsystem, Arcade Fire, Run the Jewels, Beck and The National.

Da's een rijtje om trots op te zijn hoor. Hij klinkt nogal negatief over zulke namen in de toekomst, maar ik hoop dat ze hier nog mooie namen aan weten toe te voegen in de toekomst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en team-0

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
"Ticket sales are going better than last year so we feel good to go for 25,000 per day with this edition."
Dat is dan eigenlijk ook het enige citaat dat we niet al ergens anders hebben kunnen lezen. En deze natuurlijk: "Although, of course, Radiohead are welcome again!"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Dat is dan eigenlijk ook het enige citaat dat we niet al ergens anders hebben kunnen lezen. En deze natuurlijk: "Although, of course, Radiohead are welcome again!"
Wat dan weer in schril contrast staat met wat hij daarvoor liep te zeggen, dat een The National al aan de te prijzige kant zou zijn. Maar de duurste naam die ze mogelijk kunnen boeken mag komen!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Wat dan weer in schril contrast staat met wat hij daarvoor liep te zeggen, dat een The National al aan de te prijzige kant zou zijn. Maar de duurste naam die ze mogelijk kunnen boeken mag komen!
Als ze The National hadden kunnen boeken hadden die er dit jaar gewoon gestaan hoor, dat heeft Maurits ook zelf al toegegeven. Probleem zat bij planning van the National en bij Mojo die dwars zat.

En áls BKS Radiohead weer kan krijgen zullen ze dat natuurlijk altijd moeten doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Als ze The National hadden kunnen boeken hadden die er dit jaar gewoon gestaan hoor, dat heeft Maurits ook zelf al toegegeven. Probleem zat bij planning van the National en bij Mojo die dwars zat.
Denk dat we die uitspraak over 'geen grote headliners' en niet langer mikken op die grote anderhalf-2u durende shows ook met een korrel zout kunnen nemen inderdaad. Als hij iets kan boeken, dan zal hij het boeken.

Radiohead ooit nog boeken, zie ik ze niet meer doen. Sowieso zal de hype om een eventuele terugkeer van die band zo groot zijn dat ik ze makkelijk een Malieveld, Goffertpark, GelreDome ofzo zie doen. Als ze ooit terugkeren...
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken