De staat is nu al de winnaar van het weekend. Wat was dat dik!
DTRH heeft het jarenlang gedaan met minder bezoekers, en BKS draait al zo lang het bestaat op kleinere schaal. Lijkt mij dat we niet hoeven te vrezen voor de toekomst van het festival, zelfs als ze zouden moeten afschalen.Je merkt echt heel goed dat er minder bezoekers zijn, overal is het echt een stuk rustiger, wat in mijn ogen het festival goed doet. Ik vrees wel een beetje voor de toekomst van dtrh als deze trend zich voortzet..
Het is erg stil hier voor mijn gevoel.
Sorry jongens. Slecht bereik op de camping en daar doe ik meestal mijn forum verslagje. Overdag andere prioriteitenIk wil ook meer weten! Hoe was de headliner?
Uit mijn ervaring is het juist vooraan altijd 'rustig' en kun je vrij bewegen. Zorg wel dat je er op tijd staat, vaak is een half uur voor het begin voldoende.Ja mijn eerste keer DTRH is een feit! De staat was zeer tof en ook 1400 vooraan bij de croque madame was ook wel een ervaring, mooie show. Vanavond ga ik voor The XX. Wil het graag goed zien en ja beetje gekke opmerking voor een festivalbezoeker maar die massa vind ik af en toe intens of benauwend. Wat is een goede plek denken jullie bij de hotot? Dat je ook nog beetje idee hebt ik kan weg als ik t benauwd krijgt. Zit nog in dilemma tussen mijn The XX behoefte en mijn claustrofobie ;-)
Na Lowlands eerder gewoon weer compleet stuk gegaan daar. Ik sta niet voor mezelf in als er ooit een The Smiths reünie komt, zelfs al is Morrissey een klootzakJohnny fuckin Marr legend.