Rock Werchter 2024

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
254
118
Geef is lijstje van namen? En let wel, ze moeten touren in hun periode hè. Want heeft geen zin om bvb The Smile op te noemen.
Ik wil er echt helemaal geen spel van maken haha. Ik zeg ook al in mijn bericht da ik het ook gewoon begrijp en dat het niet meer dan logisch is, omdat het gewoon een armer jaar is dan normaal. Ik ben gewoon dit jaar niet van mijn stoel geblazen, terwijl ik dat de vorige 2 jaar wel ben geweest. Ik ben ook maar een 19 jarig studentje en ben niet 100% mee met alle artiesten, dus ik weet dat het vooral aan mezelf ligt, maar bon. Dit zijn een paar artiesten die rond deze tijd op festivals in de buurt staan, waardoor de Werchter line-up veel sexier (nogmaals, voor mij persoonlijk) zou zien.
- The Blessed Madonna
- Justice
- Altin Gün
- BMTH
- The National (sorry)
- Fontaines DC
- Hozier
- S10
- K's Choice
- Unknown Mortal Orchestra
- Bazart
- Kids With Buns
- Jeugd Van Tegenwoordig
- LCD
- Romy
- SZA
- Intergalactic Lovers
- Coldplay (sorry grapje)
- London Grammer (maar denk eig dat die alleen Glasto spelen dus nvm)
- Miles Kane
- Pinkpantheress
- Deftones (was wrs geen optie maar lot me doen ik wil die in dit lijstje stoppen)
- Vampire Weekend (idem dito)
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
140
124
Intussen is het bijna een maand geleden sinds de line-up vervolledigd werd. Zou dus (hopelijk) niet meer al te lang mogen duren voor de timetable? Of wat ander nieuws, want het wachten begint stilaan héél lang te worden. 😁
Zeer juist. Timetable? Voorverkoop 'bonnen' en parking? Eventueel (kleine) wijzigingen aan bepaalde podia? Is er weer een casa bacardi? We branden van nieuwsgierigheid!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Voor allen. Black Pumas doen 9 november 013 Tilburg aan voor een show. Maakt een potentiële pijnlijke clash met de main die donderdag heel wat dragelijker lijkt me.

Ik moet @wenteldave wel bedanken voor het delen van deze informatie.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Zeer juist. Timetable? Voorverkoop 'bonnen' en parking? Eventueel (kleine) wijzigingen aan bepaalde podia? Is er weer een casa bacardi? We branden van nieuwsgierigheid!
Volgens mij is er dit keer geen voorverkoop bonnen. Enkel dat je vooraf coins kan laden op je bandje. Dat zal pas een paar weken vooraf zijn, gok ik. Maar geen korting meer.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ik wil er echt helemaal geen spel van maken haha. Ik zeg ook al in mijn bericht da ik het ook gewoon begrijp en dat het niet meer dan logisch is, omdat het gewoon een armer jaar is dan normaal. Ik ben gewoon dit jaar niet van mijn stoel geblazen, terwijl ik dat de vorige 2 jaar wel ben geweest. Ik ben ook maar een 19 jarig studentje en ben niet 100% mee met alle artiesten, dus ik weet dat het vooral aan mezelf ligt, maar bon. Dit zijn een paar artiesten die rond deze tijd op festivals in de buurt staan, waardoor de Werchter line-up veel sexier (nogmaals, voor mij persoonlijk) zou zien.
- The Blessed Madonna
- Justice
- Altin Gün
- BMTH
- The National (sorry)
- Fontaines DC
- Hozier
- S10
- K's Choice
- Unknown Mortal Orchestra
- Bazart
- Kids With Buns
- Jeugd Van Tegenwoordig
- LCD
- Romy
- SZA
- Intergalactic Lovers
- Coldplay (sorry grapje)
- London Grammer (maar denk eig dat die alleen Glasto spelen dus nvm)
- Miles Kane
- Pinkpantheress
- Deftones (was wrs geen optie maar lot me doen ik wil die in dit lijstje stoppen)
- Vampire Weekend (idem dito)
Enige naam dat echt een misser is, is The National. En ook dat had bepaalde redenen.

Al de rest gaat quasi niet op. Omdat ze ofwel elders geschikter spelen, omstandigheden niet meezaten, eisen die niet matchten …

Over Hozier trouwens. Gaat snel duidelijk worden dat die gewoon een ander RW event moest spelen.
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
66
55
Enige naam dat echt een misser is, is The National. En ook dat had bepaalde redenen.

Al de rest gaat quasi niet op. Omdat ze ofwel elders geschikter spelen, omstandigheden niet meezaten, eisen die niet matchten …

Over Hozier trouwens. Gaat snel duidelijk worden dat die gewoon een ander RW event moest spelen.
Ik mis Green Day toch wel...
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Enige naam dat echt een misser is, is The National. En ook dat had bepaalde redenen.

Al de rest gaat quasi niet op. Omdat ze ofwel elders geschikter spelen, omstandigheden niet meezaten, eisen die niet matchten …

Over Hozier trouwens. Gaat snel duidelijk worden dat die gewoon een ander RW event moest spelen.

Miste de Lokerse dan nog een naam? 😁
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
Voor allen. Black Pumas doen 9 november 013 Tilburg aan voor een show. Maakt een potentiële pijnlijke clash met de main die donderdag heel wat dragelijker lijkt me.
Dit is PRECIES de reden dat ik afgelopen weekend Black Pumas in Vorst Nationaal ben gaan kijken...
 
  • On fire
Waarderingen: Raoul

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
En als ze al op Ticketswap komen kan ik me voorstellen dat ze met het Loterij systeem verkocht worden, toch?

Wat een doffe ellende is dat…
Vreselijk inderdaad.

Hoe stijf uitverkocht een concert ook was, vroeger lukte het me altijd om via Ticketswap nog een kaartje te bemachtigen. Nu vis ik elke keer achter het net...
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Aah oke. Dan is de kans dat vandaag het tijdschema komt dus niet zo groot lijkt me?
Nou ja, met de aankondigingen was niets op dezelfde manier als vorig jaar, dus het kan alle kanten op met het tijdschema (inclusief vandaag).
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken