Lowlands 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Model/actriz voor mij de fijnste toevoeging. Confidence Man ook blij mee. Bar italia en Personal Trainer ook leuk, maar al gezien en Róisín Murphy ga ik op RW wel checken denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
632
Geen Fontaines DC :(

Verder blij met Bar Italia, Model/Actriz, Roisin Murphy en Kokoroko. Geen hele bijzonder lichting verder, hoop qua gitaar echt nog wel op iets uit het rijtje Squid, Fontaines, Nation of Language oid
 

DeDaan

Playlistbediener
22 aug 2023
11
11
Kamperen op de dijk gaat me echt te ver. Word je er dan ook niet afgegooid?
Haha dat antwoord blijf ik je schuldig, heb dit nog niet echt gedaan. Wel gehoord dat andere LLgangers dit een tijd geleden een keer hebben gedaan zonder problemen. Maar vooralsnog sla ik dat zelf ook over en zet ik de wekker wel wat eerder.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
dit is toch precies de soort namen die je kan verwachten!
mensen die nu nog "grote namen" verwachten, die snappen er gewoon nx van
Roisin murphy is best nog wel een grote naam, maar er gaat heus niet heel veel groters bijkomen
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en dblauw

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
391
Ik had van te voren geen verwachtingen, ken vrij weinig van de acts. Confidence Man en Teezo Touchdown nice verder
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.758
2.343
Een worp waar zoals altijd ook veel in zit waar ik niks om geef, maar Model/Actriz en Bar Italia waren voor mij wel echt de namen om te hebben deze festivalzomer. Verder is Personal Trainer altijd gezellig, is Kae Tempest een hele goed naam en is Roisin Murphy een nette boeking.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en koekebakker

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
dit is toch precies de soort namen die je kan verwachten!
mensen die nu nog "grote namen" verwachten, die snappen er gewoon nx van
Roisin murphy is best nog wel een grote naam, maar er gaat heus niet heel veel groters bijkomen
Veelgehoorde wensen alhier waren niet per se heel groot he en hadden prima in de 2de worp gekund: Flogging Molly, Nation of Language, Crystal Fighters, Fontaines DC (al zijn die ivm hun schema eigenlijk wel uitgesloten).
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Leuke worp met wat leuke namen, maar dat ze Victoria Canal op de line-up zetten is echt geweldig. Van harte aan te raden, alhoewel het een erg persoonlijke suggestie is. Ben met haar naar school geweest en bevriend geweest heel lang geleden, ze is een zeer getalenteerde soul en pop zangeres, piano speler, en trompettist. Vaak persoonlijke shows waarin je stilte vindt in het publiek. Indien je van soul, pop, en jazz houd: gaan!

 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en eva84

rubenv

Campingartiest
11 okt 2023
56
43
Weet iemand ongeveer hoeveel namen we nog kunnen verwachten? Zitten we op 2/3? of zijn we er zo goed als al.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken