AC/DC

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
top, ik ga dit jaar voor die band naar daar.
goed geregeld? vlot weg? sfeer ok?
klinkt goed, hoe is het parkeren geregeld daar.
lijkt me er op dat op loopafstand rondom het stadion voldoen parking is... kan zo niet iets vinden over parkeerkaarten, is het betalen op locatie?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Het geld is terug gestort en enige show waarvoor nog zitplaatsen zijn is Sevilla. Dus dan maar dat. Op 1 juni

Is iemand ooit in dat stadion geweest? Ervaringen? Ik denk dat ik met het vliegtuig naar Madrid ga moeten en vandaar nog een 4 uur durende busreis. Iemand anders ooit geweest en hoe bent u daar toen geraakt? Andere ervaringen met dat stadion? En zouden ze nachttreinen inzetten naar Madrid? Went voor Dessel bv had ik begrepen dacht ik dat er nachttreinen kwamen?

Onder het mon van op 10 mei 2016 speelden ze er ook dus mss iemand van hier toen gaan kijken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
Het geld is terug gestort en enige show waarvoor nog zitplaatsen zijn is Sevilla. Dus dan maar dat. Op 1 juni

Is iemand ooit in dat stadion geweest? Ervaringen? Ik denk dat ik met het vliegtuig naar Madrid ga moeten en vandaar nog een 4 uur durende busreis. Iemand anders ooit geweest en hoe bent u daar toen geraakt? Andere ervaringen met dat stadion? En zouden ze nachttreinen inzetten naar Madrid? Went voor Dessel bv had ik begrepen dacht ik dat er nachttreinen kwamen?

Onder het mon van op 10 mei 2016 speelden ze er ook dus mss iemand van hier toen gaan kijken.
waarom wil je naar madrid vliegen en een nachttrein naar madrid ipv gewoon naar sevilla vliegen en in sevilla verblijven? of zijn alle vluchten/accomodaties van sevilla al volgeboekt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
waarom wil je naar madrid vliegen en een nachttrein naar madrid ipv gewoon naar sevilla vliegen en in sevilla verblijven? of zijn alle vluchten/accomodaties van sevilla al volgeboekt?
Geen idee of alles al vol is geboekt in Sevilla. Maar vluchten uit Amsterdam en Brussel kijken vrij duur naar Sevilla. Ik kom financieel beter uit denk ik met vlucht naar Madrid en dan trein. Bovendien lijkt er vanuit Brussel en Amsterdam niks rechtstreeks te gaan naar Sevilla
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
Geen idee of alles al vol is geboekt in Sevilla. Maar vluchten uit Amsterdam en Brussel kijken vrij duur naar Sevilla. Ik kom financieel beter uit denk ik met vlucht naar Madrid en dan trein. Bovendien lijkt er vanuit Brussel en Amsterdam niks rechtstreeks te gaan naar Sevilla
Heb je ryanair al gecheckt, die vliegen volgens mij wel rechtstreeks naar sevilla van Eindhoven.
 

azi10

Playlistbediener
13 jan 2023
9
3
Nee ga ik eens nakijken. Bedankt voor de tip
Met Bookings valt er wel wat te vinden.

Had Sevilla ook in gedachten, omdat het één van de enigste datums is die ik zou kunnen.

Maar ticket concert 200 euro
vluchten 400 euro
hotel +100 euro

Allemaal heel duur voor 1 concertje...
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2024-02-22 213525.png
    Schermafbeelding 2024-02-22 213525.png
    287,2 KB · Weergaven: 20

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Met Bookings valt er wel wat te vinden.

Had Sevilla ook in gedachten, omdat het één van de enigste datums is die ik zou kunnen.

Maar ticket concert 200 euro
vluchten 400 euro
hotel +100 euro

Allemaal heel duur voor 1 concertje...
Ik overweeg nog verschillende pistes. Bv slapen terwijl ik met de trein of bus rijdt die avond en nacht. Dat bespaart een overnachting. Of er een city trip aan koppelen. Of een nachtje door, er is genoeg te doen denk ik in Sevilla in de nacht. Dat bespaart ook een overnachting. Tickets zag ik aan 150 euro voor zitplaatsen.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.893
Met Bookings valt er wel wat te vinden.

Had Sevilla ook in gedachten, omdat het één van de enigste datums is die ik zou kunnen.

Maar ticket concert 200 euro
vluchten 400 euro
hotel +100 euro

Allemaal heel duur voor 1 concertje...
Dan ben ik dus nog goedkoop uit met 2x €168 en een hotelletje voor €245
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.893
Ik overweeg nog verschillende pistes. Bv slapen terwijl ik met de trein of bus rijdt die avond en nacht. Dat bespaart een overnachting. Of er een city trip aan koppelen. Of een nachtje door, er is genoeg te doen denk ik in Sevilla in de nacht. Dat bespaart ook een overnachting. Tickets zag ik aan 150 euro voor zitplaatsen.
Maar hoeveel geld wil je dan spenderen aan AC/DC? Heb je ze nog nooit gezien? Dan snap ik het een beetje. Maar om nou rond de €800 af te tikken voor deze versie van de band. Ook jij moet grenzen hebben toch? Eerder wilde je er nog een lening voor afsluiten. Dat is toch geen enkele band waard? Tip die ik altijd aan mijn kinderen geef: Als je het geld niet hebt dan ga je gewoon niet. Jammer maar helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Maar hoeveel geld wil je dan spenderen aan AC/DC? Heb je ze nog nooit gezien? Dan snap ik het een beetje. Maar om nou rond de €800 af te tikken voor deze versie van de band. Ook jij moet grenzen hebben toch? Eerder wilde je er nog een lening voor afsluiten. Dat is toch geen enkele band waard? Tip die ik altijd aan mijn kinderen geef: Als je het geld niet hebt dan ga je gewoon niet. Jammer maar helaas.
Neen, ik heb ze inderdaad nog nooit gezien. Geld is geen probleem, ik ben gene zwerver hé. Maar ik probeer wel altijd alles met m'n maandloon te doen qua concerten en festivals en vrije tijd. En als er dan opeens zo een duur iets tussenkomt in het midden van de maand, waarop ik niet berekend was met m'n maandloon, dan is dat onhandig en vervelend

Wat ik vaak doe, is zoveel mogelijk een hotel overnachting vermijden. Bv toen ik Metallica live heb gezien in Hamburg, ben ik zelfs over en weer naar huis gekomen naar Antwerpen (dat was ook voor Antwerp Metal Fest waar ik werkte als vrijwilliger). Slapen heb ik toen in een Flixbus gedaan. Een nachtrit met een Flixbus komt nog altijd goedkoper uit dan een hotel overnachting. Veel mensen doen ook altijd veel geld op aan drank. Ik niet. Ik drink al zoinzo geen alcohol (of toch niet vaak). Bij Metallica bv in Hamburg heb ik gezorgd dat ik op voorhand genoeg gedronken had (een flesje cola in de supermarkt voor nog geen 2 euro en dubbel zoveel inhoud als die 25 cl bekers) en zo kon ik een hele avond verder zonder drank


Nu kan ik ook gewoon wachten op m'n gemak tot het einde van de maand om voor Sevilla alles financieel te regelen. Ik hoop gewoon voor rond de 500 euro er vanaf te zijn. 800 hoeft het ook niet te kosten, tenzij ik er een city trip van maak. Ticket Ac/Dc 150 euro en dan blijf ik zoeken achter de goedkoopste optie die ik kan vinden voor transport naar daar en terug
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik zie dat ook de 2e show in Dresden uitverkocht is, ook alle shows in Duitsland uitverkocht nu
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
537
734
Enkele pagina's terug opperde iemand (sorry, vergeten wie 🙃) Airbourne als support voor AC/DC. Zou dit een hint zijn?
Hebben voorlopig nog geen shows gepland maar gaven in januari wel aan te zullen touren (met een nieuw album).


Screenshot_20240224_142756_Facebook.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en metalrockx

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.893
Dat zou ik toch wel lekker vinden hoor. Eerst even lekker uit de plaat bij Airbourne en dan AC/DC als hoofdgerecht. #dromen mag.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Nee ga ik eens nakijken. Bedankt voor de tip
Je zou nog kunnen kijken naar vliegtickets voor Malaga (2 uur met de huurauto) vanuit Eindhoven of Brussel en Brussel Charleroi. Daarnaast kun je nog vanuit Dusseldorf Weeze naar Sevilla en Malaga vliegen met Ryanair.
Ryanair ligt in de clinch met de grote boekingswebsites waardoor ze soms hun resultaten niet meer tonen in de zoekmachines. je kunt het beste op hun eigen site naar de goedkoopste tickets zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken