AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Scared Crystal Ball GIF by goodfortunesonly
Moet je die pagina bij Ticketmaster verversen als die aftelklok op nul staat of ververst die vanzelf?
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Maar ik denk dat veel mensen de ticketprijzen niet zal afschrikken..... Om 12 uur is alles weg verwacht ik....
Denk dat er best wat mensen zullen zijn die worden het echt te veel geld vinden zodra ze er doorheen zijn, maar denk dat het inderdaad wel vandaag uitverkocht raakt. Denk tussen 12 en 1 uur in.
Weet iemand hoeveel tickets er ong. Beschikbaar zijn voor t concert in NL (weet ik beetje hoeveel kans ik heb😂)
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
2015 kwam ik met gemak aan veldkaarten in gelredome herinner ik mij.
Vond ook flets concert toen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Denk dat er best wat mensen zullen zijn dieworden het echt te veel geld vinden zodra ze er doorheen zijn, maar denk dat het inderdaad wel vandaag uitverkocht raakt. Denk tussen 12 en 1 uur in.
Weet iemand hoeveel tickets er ong. Beschikbaar zijn voor t concert in NL (weet ik beetje hoeveel kans ik heb😂)
Max 50.000 kaarten denk ik?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.429
Moet je die pagina bij Ticketmaster verversen als die aftelklok op nul staat of ververst die vanzelf?

Ik weet het ook niet meer. Te lang geleden voor een evenement met wachtrij... Ik dacht dat het vanzelf ging?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
als de klok op 0 staat moet je ergens op drukken ja, vaak ook nog een captcha invullen geloof ik
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Moet je die pagina bij Ticketmaster verversen als die aftelklok op nul staat of ververst die vanzelf?
Ververst vanzelf. Hij wijst je een (willekeurige) plek in de wachtrij toe, niet refreshen dus. Tip: start zoveel mogelijk sessies (niet dezelfde browser)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mindbender

Nieuw lid
6 mei 2021
3
4
Moet je die pagina bij Ticketmaster verversen als die aftelklok op nul staat of ververst die vanzelf?
Ik heb al meerdere keren ververst. Zojuist nog even een keer ververst en kreeg een knop om in de wachtrij te komen. Dat doet hij blijkbaar niet automatisch (wellicht wel als de 0 is bereikt). Die pagina om in de wachtrij te komen heeft dan weer een teller die ook af aan het tellen is.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Ik heb al meerdere keren ververst. Zojuist nog even een keer ververst en kreeg een knop om in de wachtrij te komen. Dat doet hij blijkbaar niet automatisch (wellicht wel als de 0 is bereikt). Die pagina om in de wachtrij te komen heeft dan weer een teller die ook af aan het tellen is.
Vanaf een half uur voor verkoop kan je in de wachtrij aansluiten inderdaad. Dat was bij Lowlands ook zo
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Die capaciteit van de Arena kan nooit klopppem, je hebt dan wel het veld erbij voor de staanplaatsen, maar daar staat tegenover dat je een hele korte kant inlevert
Jep. 52.000 voor concerten. Tenzij podium is midden staat. Dan meer.
yep een andere bron zegt weer 50k en als podium in het midden staat dan 68k. dan zou in dit geval Dessel zelfs meer capaciteit hebben dan de Arena.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
yep een andere bron zegt weer 50k en als podium in het midden staat dan 68k. dan zou in dit geval Dessel zelfs meer capaciteit hebben dan de Arena.
Dessel is gewoon een veld. Die kunnen ze groter maken als ze willen. Beperkte factor daar is de vergunning.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken