Rock Werchter 2024

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
146
131
Paar leuke toevoegingen maar - en het was onvermijdelijk - de eerste bagger/pure opvulling is er deze keer ook bij.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Aparte line up wel hoor. Sterk, maar ook weer niet als je er wat langer naar kijkt. Die vrijdag is echt droevig.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.183
Vreemd om dan alleen nog maar Slope-namen te droppen en deze niet te verdelen over de andere aankondigingen, maar goed, er zal wel een gedachtegang achter zitten.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Toch weer best een fijne drop hoor, met Nathaniel Rateliff, Johnny Marr, Bombay, Frank Carter, Gary Clark Jr, Brihang, Declan, Idles en Matt Maltese. Ook nog verschillende namen die ik niet ken.

Zoals terecht al opgemerkt is die Klub C op donderdag echt bizar sterk. Wel opvallend dat ze besloten hebben om het volledige Slope-programma als laatste te droppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Everyknight

jarne

Support act
14 feb 2013
965
290
Heel jammer dat brihang op de main staat, in de barn of klubC zou die echt een onvergetelijke show kunnen neerzetten!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Die vrijdag geeft mij enorme vibes naar de dag met Linkin Park in '17. Op zich weinig verkeerd mee, maar echt gericht op één type muziekliefhebber.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Aparte line up wel hoor. Sterk, maar ook weer niet als je er wat langer naar kijkt. Die vrijdag is echt droevig.
Ik vind zondag voorlopig echt met afstand de zwakste dag van ze allemaal. Wordt een dagje hangen en kateren en afsluiten met de gouden combo Kiwanuka + Jungle.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Zoals eerder gezegd. Volledige focus om die donderdag zo sterk mogelijk te maken. Erg opvallend.

Wel paar heel mooie namen bij. Brihang main is samen met BLUAI de vreemdere beslissing.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken