Lowlands 2024

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Nu ik de line up nog eens echt goed bekijk, besloten om niet te gaan. De mid- en undercard zijn echt wel prima, maar zoals velen al eerder aangaven zijn er veel herhalingen van de afgelopen jaren LL/DTRH. Los daarvan vind ik de Goldband(+peggy gou) echt een te bizarre, schaamteloze headliner, waarvan ik verwacht dat ze precies de doelgroep aantrekken waar we het hier in het topic al vaker over hebben gehad. Niet meer mijn festival, ondanks dat de line up voor een groot gedeelte objectief wel prima is.

Exact dit. Een festival met het bijkomende kostenplaatje verwacht ik meer van dan dat ik alleen de undercard interessant vindt.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Ik hoop echt dat het Noord Nederlands Orkest deze gaat doen in hun filmmuziekset:


Dat wordt toch gaaf in de Alpha!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en davadude

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Zou na het bioscoopsucces van Stop Making Sense momenteel een top show worden! Volgens mij zijn er op dit moment alleen geen tourplannen van hem. Verwacht wel dat die film in de Echo gaat draaien deze Lowlands editie
Mogen van mij ook wel Deadpool3, Kraven the Hunter of Venom3 draaien. :)
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Ik snap dat we allemaal DJVT, Goldband en Joost al 80x hebben gezien. Doet niet af van dat het hele goeie en hele populaire acts zijn. Er is voor ieder wat wils toch?
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Eindelijk tijd om alles te lezen.

In het algemeen zijn we op dit forum aardig tevreden. En helaas op de socials ook…dat wordt een nog grotere loterij dan vorig jaar.

Ik mis toch wel wat Alpha namen, al kan ik niet goed inschatten welke rappers daar zouden kunnen staan
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Eerste luisterrondje gehad... het volgende wil ik gaan bekijken:

Dance
[ ] Grove
[ ] Fred Again..
[ ] Soulwax
[ ] Brutalismus 3000
[ ] Skrillex

Bands
[ ] Fat Dog
[ ] IDLES
[ ] Bob Vylan
[ ] Queens Of The Stone Age
[ ] Grandson
[ ] Backxwash
[ ] Inhaler
[ ] Ramkot
[ ] Wargasm
[ ] The Smile

Rap
[ ] Denzel Curry
[ ] Flowdan

Klassiek
[ ] Noord Nederlands Orkest
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Eindelijk tijd om alles te lezen.

In het algemeen zijn we op dit forum aardig tevreden. En helaas op de socials ook…dat wordt een nog grotere loterij dan vorig jaar.

Ik mis toch wel wat Alpha namen, al kan ik niet goed inschatten welke rappers daar zouden kunnen staan
Alpha: Noord Nederlands Orkest, Fred Again.., QOTSA, Goldband, IDLES, Peggy Gou, Skrillex, Nas, Froukje, Jorja Smith, Flowdan, Soulwax, Denzel Curry en Big Thief. 15 namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken