Pukkelpop 2024

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Ik word alweer een jaartje ouder, dus ik hoop op 10 a 15% namen die me boeien :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Je klaagt altijd over herhaling, maar wil vervolgens het opeenvolgende jaar precies dezelfde acts (al dan niet op een ander festival) opnieuw zien? :unsure:
Als Rosalia opnieuw op RW24 (of RW25) was geboekt, dan was er een terechte reden geweest om te klagen. Want dan zit je met een festival die constant hetzelfde programmeert, en dat is gewoon een zwaktebod. Maar PkP is toch een heel ander festival? Als RW morgen IDLES aankondigt zou ik het heel snel vinden na 2022, vandaar dat ik het wel eens 'verfrissend' vind om die eens ene moment te geven op PkP.

Welke namen ik graag zie, staat daar volledig los van. Ik ga dit jaar 2 keer naar The Smile (zaal, festival), maar ook die wil ik RW of PkP niet jaar na jaar zien boeken pakweg.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Sorry voor mij is dit even goed herhaling 🤷‍♂️.
Net zoals er kritiek was dat acts die ene jaar op Lowlands staan, ander jaar DTRH doen. En omgekeerd.

Ik heb liever acts die een zomer niet touren, zo blijft het fris.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Stormzy en Fred dus. Geen verrassend begin, wel lekker. Benieuwd naar hoe de rest van de line-up eruit gaat zien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Als Rosalia opnieuw op RW24 (of RW25) was geboekt, dan was er een terechte reden geweest om te klagen. Want dan zit je met een festival die constant hetzelfde programmeert, en dat is gewoon een zwaktebod. Maar PkP is toch een heel ander festival? Als RW morgen IDLES aankondigt zou ik het heel snel vinden na 2022, vandaar dat ik het wel eens 'verfrissend' vind om die eens ene moment te geven op PkP.

Welke namen ik graag zie, staat daar volledig los van. Ik ga dit jaar 2 keer naar The Smile (zaal, festival), maar ook die wil ik RW of PkP niet jaar na jaar zien boeken pakweg.
Is toch eigenlijk net zelfde als Fred die in 2022 Pkp deed en er nu terug zal staan.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Twee perfecte namen voor Pukkelpop. En op dezelfde dag. Mooi begin. (Totaal geen fan van beiden😅)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken