Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Jera On Air komt net met Architects, Frank Carter & The Rattlesnakes, Hanabie, For I Am King, Of Mice and Men, The Black Dahlia Murder, King Prawn, Spanish Love Songs, Imminence, Movements, Makewar, Brutus en Annisokay!

Frank Carter wil ik ook nog wel op GMM zien. Die geeft echt super energieke shows!
zou wel leuk zijn als die op de jupiler stage kan gezet worden maar ik denk eerder dat dit werchter zal worden
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en PimSp

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
Misschien bestaat er ook een waterkansje dat Falling In Reverse naar Europa komt. Net zoals BB hebben zij enkele shows in mei nog opstaan, de zomer tour is nog open. Dat maar rap 16u is :)
En dan liefst op zondag, zodat de heren van Sanguisugabogg ook kunnen lachen 😜
Nu Radke z'n ban om sedert afgelopen jaar opgeheven is, zou het alleszins wel een optie zijn.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Jawel, maar die gelekte poster was een momentopname. Gaan dingen aan gewijzigd zijn.
Zo zie je maar weer dat wij hier nauwelijks een idee hebben hoe dat allemaal achter de schermen gaat.. 😅
Ik zou echt heel graag eens een compilatie willen zien van hoe zo'n poster van dag tot dag verandert, van blanco tot definitieve versie.
Maar ja, dat zullen wij helaas niet te zien krijgen, op een incidentele leak na dus.. ;)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Zo zie je maar weer dat wij hier nauwelijks een idee hebben hoe dat allemaal achter de schermen gaat.. 😅
Ik zou echt heel graag eens een compilatie willen zien van hoe zo'n poster van dag tot dag verandert, van blanco tot definitieve versie.
Maar ja, dat zullen wij helaas niet te zien krijgen, op een incidentele leak na dus.. ;)
Die verandert niet echt dagelijks. Is eerder als agents vragen waar exact ze op de affiche zouden terecht komen. En dan proberen ze een compleet beeld te creëren en aan te passen. Vermoedelijk zit zoiets in een soort van cloud waar dan toegang wordt voor gegeven.
We hebben gezien met Mad Cool en een poster hoe alles compleet fout kan lopen. Agents moeten ook toestemming geven voor een act op de affiche mag gaan staan (ook al is er geen toestemming).
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
Die verandert niet echt dagelijks. Is eerder als agents vragen waar exact ze op de affiche zouden terecht komen. En dan proberen ze een compleet beeld te creëren en aan te passen. Vermoedelijk zit zoiets in een soort van cloud waar dan toegang wordt voor gegeven.
We hebben gezien met Mad Cool en een poster hoe alles compleet fout kan lopen. Agents moeten ook toestemming geven voor een act op de affiche mag gaan staan (ook al is er geen toestemming).
Het lijkt wel een politie bureau met al die agenten dat is niets voor mij:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
GIF by LEGO Masters
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Waarschijnlijk ijdele hoop, maar een podiumindeling zou wel chill zijn. Lost meteen het probleem van een tegenvallende nieuwe poster (minder namen dan gelekt door Kamelot) op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken