Alcatraz Open Air 2027

Slash ook headliner op Rockstadt Fest

1790943065215.png

• Leuk
Waarderingen: won666
zou wel grappig zijn als iedereen Slash op Graspop verwacht en vervolgens boekt Alcatraz hem als headliner

Vorig jaar was er een grote worp namen (n=66 volgens google-AI) in begin Oktober. Broeit er inmiddels al iets ergens, of moeten we dit jaar wat langer wachten?

Vorig jaar was er een grote worp namen (n=66 volgens google-AI) in begin Oktober. Broeit er inmiddels al iets ergens, of moeten we dit jaar wat langer wachten?
vorig jaar, was het nu toeval of niet, wie zal het zeggen. kwam de worp net na de graspop aankondiging. je hebt dan ook nog het concert van hatebreed in de brielpoort die alcatraz organiseert, zou me ook niet verbazen als er daar wat aangekondigd wordt.

vorig jaar, was het nu toeval of niet, wie zal het zeggen. kwam de worp net na de graspop aankondiging. je hebt dan ook nog het concert van hatebreed in de brielpoort die alcatraz organiseert, zou me ook niet verbazen als er daar wat aangekondigd wordt.
dit klopt niet helemaal de eerste Graspop namen kwamen pas eind oktober en de tweede grote drop van Alcatraz was 3 oktober

dit klopt niet helemaal de eerste Graspop namen kwamen pas eind oktober en de tweede grote drop van Alcatraz was 3 oktober
heb het dan verkeed op, verder in het jaar was het wel zo als ik het goed herinner. ik herinner me alleszins dat Alcatraz de week na graspop kwam voor 1 of 2 aankondigingen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik zal beginnen met een ei te leggen, Motocultor komt om 11u met namen, maar de affiche is al gelekt bij Mucky Pup. Normaal komt ook Brutal Assault deze week nog met een aankondiging dus dan zal Alcatraz niet ver weg zijn.

Nieuw bij Motocultor zijn op het eerste zicht
Eluveitie - Hypocrisy - I am Morbid - Igorrr - 1914 🤘 - Get The Shot - Mucky Pup - Nile - Any Given Day - Blackwater Holylight🤘 - Conan - Glowsun - Heavy Lungs - Houle🤘 - Kanine - Sun🤘 - Sunborn

1791274819143.png

van de nieuwe namen spreekt enkel eluveitie, any given day en sunborn mij aan .

Van hetgeen die er al staat hoop ik wel op the browning, malevolence, peeling flesh

van de nieuwe namen spreekt enkel eluveitie, any given day en sunborn mij aan .

Van hetgeen die er al staat hoop ik wel op the browning, malevolence, peeling flesh
Eluveitie heeft de definitieve poster blijkbaar niet gehaald, de rest lijkt hetzelfde wel iets andere volgorde.

1791280178661.png

Ik had gehoopt dat Green Lung zou opduiken op de zomerfestivals nu ze een nieuwe plaat uit hebben. Maar geen idee of die uberhaupt een festival tour gaan doen, en of het dan de GMM-reeks of the Alcatraz-reeks wordt... maar goed, verder toch wel wat namen op die Motocultur poster die van mij door mogen komen, bv 1914

• Leuk
Waarderingen: bunsofsteel en johanra
Ik had gehoopt dat Green Lung zou opduiken op de zomerfestivals nu ze een nieuwe plaat uit hebben. Maar geen idee of die uberhaupt een festival tour gaan doen, en of het dan de GMM-reeks of the Alcatraz-reeks wordt... maar goed, verder toch wel wat namen op die Motocultur poster die van mij door mogen komen, bv 1914
die hebben al wel een paar juni festivals staan, in ieder geval vandaag nog aangekondigd voor Mystic maar geloof eerder ook al ergens anders
in augustus staan ze op bloodstock maar dat is in eigen land, ik verwacht ze eerder op Graspop dan op Alcatraz

• Leuk
Waarderingen: stengels en johanra

die hebben al wel een paar juni festivals staan, in ieder geval vandaag nog aangekondigd voor Mystic maar geloof eerder ook al ergens anders
in augustus staan ze op bloodstock maar dat is in eigen land, ik verwacht ze eerder op Graspop dan op Alcatraz
Verwacht hen ook wel op Graspop aangezien hun show in Trix een Biebob origanisatie is. Denk dat die show wel eerst zal moeten uitverkopen of voorbij zijn eer die aangekondigd gaan worden.

• Leuk
Waarderingen: stengels
Nieuwe namen bij Party San:
Septicflesh, Bølzer, Peelingflesh, Forteresse, Gorgasm, Benighted, Vinterland, Thulcandra, Hideous Divinity & Ultima Necat

835011140_2453822341775441_2834863783544438797_n.jpeg

• Leuk
Waarderingen: MartinB

Users who are viewing this thread