Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spannend! Morgen maandag om 10h komen Lokerse Feesten met de eerste wellicht grote naam. Benieuwd of ze een sterke naam van Rock Werchter gaan wegsnoepen. Ik dacht dat ze vorig jaar Lenny Kravitz als eerste aankondigen.
Spannend! Morgen maandag om 10h komen Lokerse Feesten met de eerste wellicht grote naam. Benieuwd of ze een sterke naam van Rock Werchter gaan wegsnoepen. Ik dacht dat ze vorig jaar Lenny Kravitz als eerste aankondigen.
Gister naar IJsland geweest in het paard in Den Haag. Deze act mag Werchter dit jaar echt niet missen nadat ze vorig jaar op PkP hebben gestaan. Eén van de grootste feestjes waar ik ooit bij aanwezig ben geweest. Was gewoon een moshpit van 1,5 uur!
Angèle met Fred Again erna zou wel echt heel straf zijn. Mag zeker van mij, maar dacht dat Jimmy zo'n 100 pagina's geleden al aangaf dat ze naar Pukkelpop zou gaan?