Pearl Jam

Ik kan onderstaande niet checken maar dit werd gepost op het pearl jam fanforum.

Festandtours instagram page just posted a story saying : Pearl jam in europe summer 2027.
They are usually very reliable
Totdat een kind van de bandleden moet afstuderen ofzo

• Verdrietig
Waarderingen: PJ
Ik kan onderstaande niet checken maar dit werd gepost op het pearl jam fanforum.

Festandtours instagram page just posted a story saying : Pearl jam in europe summer 2027.
They are usually very reliable
Als er op hun Pinkpop-passage die dag genoeg alternatiefs te zien is, dan maken we opnieuw de oversteek.

Als er op hun Pinkpop-passage die dag genoeg alternatiefs te zien is, dan maken we opnieuw de oversteek.
Ik hoop eigenlijk zelf meer op (weer) eens een Ziggo of eindelijk weer eens een Sportpaleis.

• Sad
Waarderingen: B0G5
de vorige keer blijft knagen. Voelde alsof t ineens was afgelopen. Een extra toegift met oa Rocking the free wold en Black had t afgemaakt.
Laatste keer dat ik ze (even) zag, was toen Rock Werchter nog een rock-festival was in 2007.

1787076109453.png

Wegens barstende hoofdpijn van tientallen wietsmokers rondom mij tijdens sub Arctic Monkeys , moest ik mezelf na 2 nummers in de PJ-set verwijderen.
Dus laat een herkansing 20 jaar later maar komen op Pinkpop.

Laatst bewerkt:
Iemand hier die enig gok durft te wagen wie de drummer gaat zijn?

Mocht je het zelf zijn, dan mag je niet gokken

• Haha
Waarderingen: musicislife
Het is een gerucht maar Stephen Perkins van Jane's Addiction wordt genoemd als nieuwe drummer.

Iemand hier die enig gok durft te wagen wie de drummer gaat zijn?

Mocht je het zelf zijn, dan mag je niet gokken

Dit elders gelezen (over Paul McCartney)

Drummer of Paul is now in Pearl Jam. I think Paul's touring days are over.

Als ik eddie vedder zn bedank bericht zo lees op instagram van pearl jam, was de drummer alleen voor dit weekend?
Neen, het is de permanente drummer. Ergens zag ik een artikel waarin Eddy Vedder Paul Mc Cartney dankte omdat hij zijn drummer vrij liet om met Pearl Jam te touren. Denk dat hij zowel nog gaat drummen bij Pearl Jam (lange termijn oplossing) als bij Paul Mc Cartney (nog een paar jaren?).

Users who are viewing this thread