Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Gurriers heeft natuurlijk een enorme boost gekregen door die Pukkelpop show. Die kunnen op een vroeg Barn of KlubC slot wel echt de tent afbreken.
Grootste chaos die ik ooit heb gezien aan de Slope.... Wat daar gebeurde in 25 was echt bizar...

Als Pearl Jam speelt dan zal ik wellicht dicht bij jou staan in het voorvak. Alive was de trigger die me hun album Ten liet ontdekken met Jeremy, Even Flow en ander moois. Nog nooit live gezien, dus als ze terug op RW komen dan kom ik wellicht ook. Binnenkort wordt hun nieuwe drummer bekend bij hun eigen Ohanas Festival en dan nadien wellicht nieuws van hun Europese tour (hopelijk ook RW). Dus morgen nog geen aankondiging van Pearl Jam. Zou Raye of Sombr kunnen zijn. En in het sprookje dat zowel Muse als Pearl Jam twee dagen absolute headliners zullen zijn geloof ik niet. In dat geval zie ik Muse eerder op een Werchter Classic en Pearl Jam op RW.

Als Pearl Jam speelt dan zal ik wellicht dicht bij jou staan in het voorvak. Alive was de trigger die me hun album Ten liet ontdekken met Jeremy, Even Flow en ander moois. Nog nooit live gezien, dus als ze terug op RW komen dan kom ik wellicht ook. Binnenkort wordt hun nieuwe drummer bekend bij hun eigen Ohanas Festival en dan nadien wellicht nieuws van hun Europese tour (hopelijk ook RW). Dus morgen nog geen aankondiging van Pearl Jam. Zou Raye of Sombr kunnen zijn. En in het sprookje dat zowel Muse als Pearl Jam twee dagen absolute headliners zullen zijn geloof ik niet. In dat geval zie ik Muse eerder op een Werchter Classic en Pearl Jam op RW.
Sprookje? Dat sprookje is nochtans al toegepast geweest…
Is gewoon vintage Herman.

Ging Herman niet op pensioen? Hij wordt begin 2027 al 73 jaar.
Doet al veel minder dan mensen denken. Tijdens Werchter geeft die vooral rondleidingen aan andere festivalbazen en andere grote mensen in het wereldje.

Maar zijn telefoonboekje is goud waard, dus koester hem, want als dat verloren gaat, dan hebben we nog minder grote namen.

Hijzelf zij recent nog: "Zolang ik er zin in heb, zolang ik iets van het team kan leren en zij iets van mij, dan blijf ik gaan. Het is een verhaal van samen sterk, maar de dag dat ik stop staat er een team klaar. En dat gaat even goed zijn. Misschien zelfs nog veel beter, want we proberen elke dag van elke editie te leren."

Zou dat fundamenteel veel veranderen dan, als in, houdt Herman zaken positief tegen omwille de belangen van Live Nation?
Ik denk dat het vooral om zijn telefoonboekje gaat en zijn contacten met heel wat grote bands en artiesten. Als gezegd wordt: “Die hebben een goede band met Werchter”, dan mag je vaak “Herman” lezen in plaats van “Werchter”.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en BeWario
Misschien een zeer wilde gok - maar aangezien ook niemand Tame Impala verwachtte op RW27. Zou U2 niet iets zijn voor volgend jaar (of 2028)? Ze gaan een nieuw album releasen en de geruchten zijn volop aan de gang voor een nieuwe tour. Of zouden ze dan eerder op Werchter Classic staan? (Of enkel stadia natuurlijk).

• Leuk
Waarderingen: WardAgain
Misschien een zeer wilde gok - maar aangezien ook niemand Tame Impala verwachtte op RW27. Zou U2 niet iets zijn voor volgend jaar (of 2028)? Ze gaan een nieuw album releasen en de geruchten zijn volop aan de gang voor een nieuwe tour. Of zouden ze dan eerder op Werchter Classic staan? (Of enkel stadia natuurlijk).
Te groot voor het gewone event, veel groter dan een Tame Impala en daarmee doen we niets af van de kwaliteit van TI. Dagfestival kan, al belanden ze meestal gewoon in het KBS.

Die zijn te groot voor Werchter

Users who are viewing this thread