Graspop Metal Meeting 2027

Falling in Reverse heeft een nieuwe single gedropt, featuring Corey Taylor en Serj Tankian! Opvallende samenwerking, best goed nummer wel waarbij de stemmen goed combineren.

Vorige keer waren ze South sub als ik me niet vergis. Geen idee of ze nu een HL zouden zijn (waren dat op RaR vorig jaar wel en ook komend jaar zo lijkt het) en of ze überhaupt voor minder dan HL zouden komen. Trekken best wel publiek, met name uit de jongere generatie, dus misschien voor GMM / Live Nation genoeg reden om het gedoe van vorig jaar te vergeven? GMM boycot niet zo snel dus betwijfel of dit een heel heikel punt is.

Het was uitverkocht maar zeker niet binnen 24 uur. Pas weken na de aankondiging heb ik nog reguliere tickets gekocht.
Na twee dagen heb ik nog tickets proberen te kopen maar via ticketsmaster was het uitverkocht.Meerdere keren gekeken.

Na twee dagen heb ik nog tickets proberen te kopen maar via ticketsmaster was het uitverkocht.Meerdere keren gekeken.

Dit strookt dus niet met mijn ervaring.

Even een serieuze vraag mbt dit forum. Hebben jullie ook last van Proxyner meldingen dat ik verdachte activiteit onder mijn op adres heb en dat je dan gevraagd wordt om te verifiëren dat je geen robot bent? Ook de site vertoont bij mij op de mobiel steeds kuren, dus pictogrammen, namen, paginanummers zijn ineens moeilijk te vinden…

Sorry voor offtopic, maar de issues beginnen echt irritant te worden en duren gevoelsmatig al een week.
https://forum.festileaks.com/threads/forum-feedback.761/
Perfecte vraag om hier te stellen

• Leuk
Waarderingen: Nu_metal90 en Loek123

BAGGINS!!

mad lord of the rings GIF

Sorry...

Falling in Reverse heeft een nieuwe single gedropt, featuring Corey Taylor en Serj Tankian! Opvallende samenwerking, best goed nummer wel waarbij de stemmen goed combineren.

Vorige keer waren ze South sub als ik me niet vergis. Geen idee of ze nu een HL zouden zijn (waren dat op RaR vorig jaar wel en ook komend jaar zo lijkt het) en of ze überhaupt voor minder dan HL zouden komen. Trekken best wel publiek, met name uit de jongere generatie, dus misschien voor GMM / Live Nation genoeg reden om het gedoe van vorig jaar te vergeven? GMM boycot niet zo snel dus betwijfel of dit een heel heikel punt is.

Maar er zijn tegenwoordig erg veel bands die best wel publiek trekken en minder ballast met zich meedragen. Er is sowieso de reputatie van Radke als douchebag, daarnaast het feit dat hij bij zijn vorige passage meerdere keren heeft bevestigd dat die reputatie erg terecht is en tot slot lijkt hij ook nog een type fan naar de weide te trekken wiens persoonlijkheid in het verlengde ligt van die van Radke, de ruziemakende narcist zonder zelfspot maar met een slachtoffercomplex. Soort Trump dus eigenlijk.

Het is me trouwens een compleet raadsel waarom Serj Tankian met zo'n figuur wil samenwerken.

Als we over diva's beginnen zijn er nog wel een paar die dan geen HL meer zouden kunnen zijn hoor :LOL:
Denk dat ze het vooral vervelend vonden dat hij negatief berichtte over de organisatie.

Sowieso zette ze vorige keer wel een erg overtuigende show neer!

Los van de vraag of de organisatie van Graspop nog zit te wachten op dhr Radke, vind ik het vooral wel bijzonder dat er fans/vaste bezoekers van het festival zijn die hem graag terug willen zien. Iemand die met zoveel disrespect over (de organisatie van) mijn favoriete festival praat, hoef ik zelf nooit meer op dat betreffende festival te zien. Zeker niet zo kort na dato en zonder enige mea culpa.

Los van de vraag of de organisatie van Graspop nog zit te wachten op dhr Radke, vind ik het vooral wel bijzonder dat er fans/vaste bezoekers van het festival zijn die hem graag terug willen zien. Iemand die met zoveel disrespect over (de organisatie van) mijn favoriete festival praat, hoef ik zelf nooit meer op dat betreffende festival te zien. Zeker niet zo kort na dato en zonder enige mea culpa.
Ja maar.. GMM is helemaal niet jouw favoriete festival... 🤨;)

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Niet meer nee, maar dat is het zo'n 15 jaar lang wel geweest. :)

Maar het ging ook niet over mezelf, natuurlijk. Ik heb wel meer redenen om Falling in Reverse niet op festivals te willen zien waar ik naartoe ga.
Ik blijf er ook ver vandaan. Vandaar dat ik het waarschijnlijk niet heb gezien dat FiR een bepaald soort mensen op de been brengt? Dat is dan vooral in de pit zeker? En daar kom ik sowieso al een paar jaar niet meer

• Leuk
Waarderingen: Jamel
ik was zelf wel fan van de muziek van falling in reverse en keek daardoor wel uit naar de show op graspop
normaal als een band bv andere normen en waarden heeft kan ik me daar wel overheen zetten, maar Ronnie was gewoon zelfs on stage en onuitstaanbare klootzak, het lukte me niet om van de show te genieten al was het muzikaal prima in orde. die hele act met doen alsof je boos van het podium loopt en dan terug komt, flikker op. kom gewoon en speel je nummers en ga naar huis. er zijn zo veel zangers die debiele dingen doen zoals As I lay Dying, Pantera en FFDP maar die hebben het fatsoen om zich op het podium te gedragen alsof ze gewoon normaal zijn.
ik was toen al klaar met die band en toen kwam nog het kinderachtige gedoe over de catering van graspop, en dat gedoe over Crossfaith etc.

Ik blijf er ook ver vandaan. Vandaar dat ik het waarschijnlijk niet heb gezien dat FiR een bepaald soort mensen op de been brengt? Dat is dan vooral in de pit zeker? En daar kom ik sowieso al een paar jaar niet meer
Ik stond bij FiR niet in de buurt van de pit maar was wel omringd door aggressieve idioten die coke aan het snuiven waren midden in het publiek
In mijn 8 Graspop edities is dat de enige keer dat ik zoiets heb meegemaakt gelukkig, maar wel typisch dat het precies bij die band was

Geen idee of Falling in Reverse specifiek eikels naar het festivalterrein heeft gelokt. Ik denk wel dat die hele scene van moderne metal een wat ander publiek aanspreekt dan we gewend zijn op Graspop. Iets meer testosteron vooral. Maar goed, dat is ook wel vaker besproken hier.

De enige keer dat ik echt specifiek bij een band een negatieve verandering zag in het publiek was bij Pantera. Zelf groot fan van de band, zoals hier wel bekend. Maar wat ik daar opeens voor ongure types zich een weg naar voren zag banen, daar schrok ik wel van.

Ik stond bij FiR niet in de buurt van de pit maar was wel omringd door aggressieve idioten die coke aan het snuiven waren midden in het publiek
In mijn 8 Graspop edities is dat de enige keer dat ik zoiets heb meegemaakt gelukkig, maar wel typisch dat het precies bij die band was
Zou dat ook niet gebeuren bij acts als Steel Panther en Motley Crue? Ik heb MC nu wel nog maar een maal gezien (niet op Graspop, enkel een keer in Gelsenkirchen). Steel Panther heb ik al vaak gezien, onder andere op Graspop maar ook elders in België en vele andere landen. Ik heb nu nog nooit iemand live zien snuiven, laat staan op concerten. Maat zou dat bij hen ook niet gebeuren, weliswaar dan ver van mij vandaan als ik er ook sta?

Users who are viewing this thread