Graspop Metal Meeting 2027

ff gek idee als we toch ook over Bon Jovi praten.

Queen met Adem Lambert ?
Een van de beste concerten die ik ooit heb gezien, Brian May, pak em beet een metertje of 10 afstand... Diep onder de indruk, ook van de vocale capaciteiten van Adam trouwens. Maar op Graspop..., ik weet niet of dat werkt. Als ze al festivals doen dan verwacht ik eerder Werchter, Pinkpop enz

Een van de beste concerten die ik ooit heb gezien, Brian May, pak em beet een metertje of 10 afstand... Diep onder de indruk, ook van de vocale capaciteiten van Adam trouwens. Maar op Graspop..., ik weet niet of dat werkt. Als ze al festivals doen dan verwacht ik eerder Werchter, Pinkpop enz

Weet het, maar toch denk ik een mooie openingsact

Ga ik ook gewoon nog een aparte naam droppen. Weezer.

Ze doen heel de maand mei eigen shows door Europa, eindigen eind mei. Op zich perfect om het Europese festival seizoen mee te pakken.
Taking back Sunday komt mee als support.

Denk op zich dat ze eerder op Werchter of Pinkpop zouden staan, maar toch.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
zou Weezer een toffe naam vinden, staan vaker punkrock acts dus zou niet weten waarom niet
maar als die hun tour is afgelopen in mei lijkt me de kans erg klein

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Heeft iemand hier wel eens mijn zijn tent op de Crypt gestaan?
Ja ik, maar heb je ook een gerichte vraag haha? Het is +- 15-20 min wandelen naar het festival, maar je kunt wel dichtbij parkeren en hoeft je zooi dus niet zo ver te zeulen (is voor ons de grootste pro). De camping is rustig (geluid / feesten) en geen rij bij douchen etc (wel de bekende stormloop aan schijters in de ochtend).

Afgelopen jaar een beetje pech gehad ivm zeiknat geregend na the offspring en BMTH. Als je telefoon ‘s middags om twee uur nog alle alarmbellen af laat gaan als je je oplaadkabel er in doet, dan weet je dat het mis is 😉 . Andere jaren zeer tevreden over The Crypt, dus volgend jaar gewoon weer. Ik ben 36, dus reken mij voortaan bij de groep oude lullen (wat de doelgroep is van the crypt?)

zou Weezer een toffe naam vinden, staan vaker punkrock acts dus zou niet weten waarom niet
maar als die hun tour is afgelopen in mei lijkt me de kans erg klein
Weezer op Graspop? Reken maar op mij – daar droom ik al jaren van! Zij waren de eerste band waar ik ooit naar luisterde (samen met Green Day), dus het nostalgische gevoel is er zeker! 😍

Afgelopen jaar een beetje pech gehad ivm zeiknat geregend na the offspring en BMTH. Als je telefoon ‘s middags om twee uur nog alle alarmbellen af laat gaan als je je oplaadkabel er in doet, dan weet je dat het mis is 😉
Wat bedoel je hier precies mee? Iets specifieks op the crypt of gewoon dat je nat was? :)

Overweeg zelf ook wel om na drie jaar Inferno volgend jaar The Crypt eens een kans te geven dus ik lees graag mee

Wat bedoel je hier precies mee? Iets specifieks op the crypt of gewoon dat je nat was? :)
Als er water in de oplaadpoort van een telefoon zit, geeft ie een alarm als je de oplader erin steekt.
Zo nat was ie dus. ;)

Andere jaren zeer tevreden over The Crypt,
Andere *jaar, The Crypt bestaat pas sinds 2025. ;)
Het is met name bedoeld als 'quiet camping', niet per se voor groter gemak/comfort (daarvoor heb je Inferno en de vakantieparken.

Als er water in de oplaadpoort van een telefoon zit, geeft ie een alarm als je de oplader erin steekt.
Zo nat was ie dus. ;)

Andere *jaar, The Crypt bestaat pas sinds 2025. ;)
Het is met name bedoeld als 'quiet camping', niet per se voor groter gemak/comfort (daarvoor heb je Inferno en de vakantieparken.

Blijf lekker op Inferno als "nog oudere lul"maar denk wel aan de 6 persoonstent ipv de festihut
al zou ik wel eens een foto van die tent aan de binnenkant willen zien

we zijn met 3 dus lekker de ruimte lijkt mij voor de zelfde prijs

Ja ik, maar heb je ook een gerichte vraag haha? Het is +- 15-20 min wandelen naar het festival, maar je kunt wel dichtbij parkeren en hoeft je zooi dus niet zo ver te zeulen (is voor ons de grootste pro). De camping is rustig (geluid / feesten) en geen rij bij douchen etc (wel de bekende stormloop aan schijters in de ochtend).

Afgelopen jaar een beetje pech gehad ivm zeiknat geregend na the offspring en BMTH. Als je telefoon ‘s middags om twee uur nog alle alarmbellen af laat gaan als je je oplaadkabel er in doet, dan weet je dat het mis is 😉 . Andere jaren zeer tevreden over The Crypt, dus volgend jaar gewoon weer. Ik ben 36, dus reken mij voortaan bij de groep oude lullen (wat de doelgroep is van the crypt?)
Kan je gedurende het festival ook makkelijk spullen (met name eten en drinken) van je auto naar The Crypt brengen? Heb dit jaar Wacken gedaan en auto naast je tent parkeren (en geen gedoe dus wat wel/niet de camping op mag) is wel een hele dikke pré voor Wacken.

• Pray
Waarderingen: Jimmeh07

Users who are viewing this thread