Pukkelpop 2026

Ook hier alleen de zondag en idd een prima spoorboekje te maken: DIW > Bluai > Sprints > Ravyn Lenae > Violet Grohl > Tyler Ballgame > Zara Larsson > Blood Orange > Sombr / Baxter > Parcels > Tyler.
Heerlijke spoorboekje toch? Ik kies een iets andere route, Eefje de Visser en Baxter Dury zijn dikke must sees voor mij. Alles wat onderstaand niet dikgedrukt is laat ik zonder problemen schieten, afhankelijk van het moment.

DIW > Milolaathetlukken > Adéla > Sprints > Eefje de Visser > Violet Grohl > Tyler Ballgame > Zara Larsson > Blood Orange > Baxter Dury > Parcels/Purple Disco Machine > Tyler.

Verder proberen we zaterdagnacht (vanaf 01u??) al het terrein op te gaan. Voor in ieder geval Underworld...

In dit geval wel. Met de hoeveelheid vette nummers die Tyler heeft is 75 minuten echt erg weinig.
Sowieso gaat het vuur meteen aan de lont bij deze man, vanaf minuut 1, en heeft hij geen buildup nodig. Maar snap je punt, ook als fan.

Korte sets passen ook gewoon bij de Tijdsgeest. TikTok/scroll-cultuur weet je wel. Ik vind het niet jammer op Pukkelpop. Je kan uur na uur van de ene naar de andere vibe.

• Haha
  • Thinking
Waarderingen: elo en Timmetje
Maar er staat niks na Tyler op Main, Marquee of of Wave. Daar had toch wel een kwartiertje bij gekund?
Mogelijk heeft dit te maken met de vergunning op zondag. Na 00.00 uur alleen nog shows in de Boiler, Club en Booth. Al is die laatste gedeeltelijk open (geen gesloten tent dacht ik toch).
Altijd heel blij met PkP dat er tijdens headliners alternatieven zijn. Tijdens Tyler zal 't voor mij wel Kurt Vile worden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Tijdens Arctic Monkeys zat er ook tijdsverschil in hoelang de set was tussen Lowlands en Pukkelpop. Ik verwacht dat dit gewoon op beide festivals exact dezelfde show zou zijn van dezelfde lengte..

Open spots:
  • Vrijdag - Marquee - 12:55
  • Vrijdag - Marquee - 16:40
  • Zaterdag - er speelt niets in Wave, Backyard en Lift tijdens The Atomic Orchestra. Mogelijk is dit bewust.
Donderdag en zondag lijken compleet.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en davadude
Open spots:
  • Vrijdag - Marquee - 12:55
  • Vrijdag - Marquee - 16:40
  • Zaterdag - er speelt niets in Wave, Backyard en Lift tijdens The Atomic Orchestra. Mogelijk is dit bewust.
Donderdag en zondag lijken compleet.
Ze hadden het al over verrassingen, spannend dus!

Mijn gokje is om 12:55 de Kreuners en om 16:40 Black Box Revelation!

Paaltjes van backyard staan op hun vertrouwde plek.

Tent van de lift staat op zijn vertrouwde plek.

Geen idee wat ze met de boiler gaan doen. In het verlengde van de boiler staat een kleinere tent. De kleine tent staat niet diagonaal zoals de afgelopen jaren, maar echt in het verlengde.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en DiamondQ
Paaltjes van backyard staan op hun vertrouwde plek.

Tent van de lift staat op zijn vertrouwde plek.

Geen idee wat ze met de boiler gaan doen. In het verlengde van de boiler staat een kleinere tent. De kleine tent staat niet diagonaal zoals de afgelopen jaren, maar echt in het verlengde.
Lijkt me dan dat ze hekken zullen zetten parallel met de boulevard zodat je niet naar de Main kan wandelen, en dat ze ook het catering-gedeelte met de speciaalbierentent al opendoen op donderdag.

• Confetti
Waarderingen: DirkG
Als er niks meer verandert wordt dit het voor mij. En dan moet ik zeggen: wat een programma! De vrijdag is heel goed (jammer van Geese), de zondag is top en de zaterdag is één van de beste PKP dagen ooit (en ik draai al mee van in Leopoldsburg)

Vrijdag

Jalen Ngonda
Hudson Freeman
Wednesday
Kelis
IJsland
Basement
Turnstile
Lambrini Girls

Zaterdag

Gurriers
Wunderhorse
Maruja
Show Me The Body
Deafheaven
Deftones
Amyl and The Sniffers
Apparat
Niels Orens

Zondag

Ronker
Sprints
Ploegendienst
Violet Grohl
Denzel Curry
Pale Jay
Speed
Baxter Dury
Chat Pile
Tyler The Creator

Als er niks meer verandert wordt dit het voor mij. En dan moet ik zeggen: wat een programma! De vrijdag is heel goed (jammer van Geese), de zondag is top en de zaterdag is één van de beste PKP dagen ooit (en ik draai al mee van in Leopoldsburg)

Vrijdag

Jalen Ngonda
Hudson Freeman
Wednesday
Kelis
IJsland
Basement
Turnstile
Lambrini Girls

Zaterdag

Gurriers
Wunderhorse
Maruja
Show Me The Body
Deafheaven
Deftones
Amyl and The Sniffers
Apparat
Niels Orens

Zondag

Ronker
Sprints
Ploegendienst
Violet Grohl
Denzel Curry
Pale Jay
Speed
Baxter Dury
Chat Pile
Tyler The Creator
Zo wij gaan elkaar vaak tegenkomen denk ik!

Users who are viewing this thread