Rock Werchter 2027

ik denk dat park life enkel in het leven geroepen is omdat linkin park beschikbaar was maar niet op werchter en graspop kon. ik denk dat park life maar derde in dat lijstje komt. Volgens mij moet er dus al veel gebeuren vooraleer dit opnieuw gaat gebeuren.
Ja klopt, maar Herman is soms onnavolgbaar op dat vlak.
Zal er wat van afhangen hoe de puzzel valt.

Grote kanshebbers voor de bovenste posities lijken me Muse, Faith No More, Blink 182, Fontaines DC, Nothing but Thieves, Editors, Tame Impale, Charli XCX, enz. Waarvan er nog veel op ander festival zullen belanden of uiteindelijk net dat weekend een huwelijk hebben.

Zijn uiteraard nog veeeeeeeeel meer kanshebbers. Vooral afwachten tot oktober - november om eerste goed beeld te hebben, lijkt me.

Voor de headliners op de Mainstage gok ik op Doechi - Tame Impala - Raye - Paul McCartney - Fontaines DC – Rosalia - Gracie Abrams – Muse. Persoonlijk hoop ik ook op Kendrick Lamar en Stromae als compleet op niets gebaseerde headliners.

Voor de Barn gok ik op Robyn – James Blake – Belle & Sebastian – Sigur Ros

• Leuk
Waarderingen: Christiaan
Tame Impala - Queens of the Stone Age
Kendrick Lamar - Fontaines DC
System of a Down - The National
Red Hot Chili Peppers - Burna Boy

Dan kunnen de Rockers niet klagen, terwijl er ook genoeg variatie is.

• Leuk
Waarderingen: ptjaeckx
Mijn droomlijst is

Placebo - Muse
The National - Rosalia
Yungblud - My Chemical Romance
Kings of Leon - Billie Eilish

Phoebe Bridgers, NiN, Smashing Pumpkins en Fred Again als barn heads

Stacked 🫣
The national- rosalia: mocht dit ooit gebeuren? Zalig. Ik zie nonkel Matt nog meedoen bij rosalia.

wishlijsten: daar kan je 2 kanten mee op: willen jullie de gevarieerde mee aanvullen ajb?
Persoonlijke:
- the national- Pearl jam en Sir Paul MC
Gevarieerde: ik hoop op
1. sterke vrouwen: Florence-Phoebe- Raye-Rosalie- Billy
2. Soul: waarom Bruno Mars niet? Kiwanuka, Richard Hawley, gabriel, Danielle Ponder
3. Country/jazz/blues: Jackson Dean, Stephen wilson jr
4 zweterige muziek: tame impala
5 pop: sir Paul Mc
6 rock: the national
7 hardrock:
8. Hiphop
9 Belgen : Stromae en Angele

• Leuk
Waarderingen: ptjaeckx
Zo vroeg in het jaar blijft het totaal ongefundeerd gokken.

Florence + Sam Fender
Blink 182 + SOAD
Muse
Olivia Dean + Raye
Ik weet het: jullie willen allemaal graag Sammeke.. ( ik ook hoor). Maar dat gaat niet gebeuren, de Schuur vergeet niet ( en terecht).

Ik weet het: jullie willen allemaal graag Sammeke.. ( ik ook hoor). Maar dat gaat niet gebeuren, de Schuur vergeet niet ( en terecht).
Denk dat het niet zo makkelijk is, hij zal hem echter niet meer zo snel een headlinerspot aanbieden. Denk dat als je kijkt naar hoeveel Engelsen je richting Werchter krijgt is het nog een lekkere kaskraker ook, ook al verkocht zijn dat vorig jaar niet uit, denk ik alsnog dat er zelf heel wat extra weekendtickets door hem waren verkocht.

• Leuk
Waarderingen: phil
In elk geval....de slaapplek en de e-bikes zijn al weer gereserveerd....

Dus of het nu Charli, Dave of twee keer Matt gaat worden, wij zijn weer van de partij.

• Leuk
Denk dat het niet zo makkelijk is, hij zal hem echter niet meer zo snel een headlinerspot aanbieden. Denk dat als je kijkt naar hoeveel Engelsen je richting Werchter krijgt is het nog een lekkere kaskraker ook, ook al verkocht zijn dat vorig jaar niet uit, denk ik alsnog dat er zelf heel wat extra weekendtickets door hem waren verkocht.
De Schuur moet niet zo zeuren en hem gewoon als co-headliner boeken als hij tourt. Gaan met die banaan!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: phil en Chiel

Ik vermoed dat die wel terug gaat mogen komen, maar een trapje lager als co-head / sub.

Olivia Dean - Sam Fender - Raye op zaterdag zou toch los uitverkopen?

• Leuk
Denk dat Sam Fender best geboekt zal kunnen worden, maar dat hij de spot van Gorillaz / Moby krijgt.
Dan kan hij zichzelf bewijzen en wie weet wat er in het vat zit voor de komende jaren als echte headliner.

• Leuk
Denk dat Sam Fender best geboekt zal kunnen worden, maar dat hij de spot van Gorillaz / Moby krijgt.
Dan kan hij zichzelf bewijzen en wie weet wat er in het vat zit voor de komende jaren als echte headliner.
Het is dan naar mijn mening ook wel echt heerlijke festivalmuziek zo net voor de headliner, komt beter tot zijn recht in de schemer als in het donker denk ik.

• Leuk
Versta me niet verkeerd, Sam is welkom. Maar hij zal godverdomme een 5 sterren optreden moeten geven en dus goed bij stem moeten zijn.

Ik hoop voornamelijk om bands uit Ierland, Engeland en Schotland. The cases mogen van mij wel op nest volgend jaar bijvoorbeeld.

Ik vermoed dat die wel terug gaat mogen komen, maar een trapje lager als co-head / sub.

Olivia Dean - Sam Fender - Raye op zaterdag zou toch los uitverkopen?
Te stacked hoor. Olivia en RAYE zijn zowat de grootste Europese popnamen van het moment, plus dan nog een stadionrock-darling? Denk dat je al blij mag zijn om 2 hiervan op één dag te krijgen.

Users who are viewing this thread