Pinkpop 2026

ik zou zeggen, geef iedereen nog even een paar dagen de ruimte om na te genieten van 2026 editie en nog alles te laten indalen en delen...

...geduld...
 
  • Geweldig
Waarderingen: Casper1995
ik zou zeggen, geef iedereen nog even een paar dagen de ruimte om na te genieten van 2026 editie en nog alles te laten indalen en delen...

...geduld...
Ik begrijp je wel, maar dacht in principe kan beide tegelijkertijd. Hier nog lekker nagenieten en bij die van 2027 al heerlijk speculeren;) Maar ik zal mijn best doen om geduldig te zijn^^
 

Users who are viewing this thread