Rock Werchter 2026

Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
Altsien, wat alles op zich neemt van buurtwerking, had die communicatie al op zich genomen en gedeeld.
 
Magdalene is toch een heel fijn album van FKA Twigs.
Was niet zo weg van haar optreden op Primavera, maar ben toch te benieuwd om niet te gaan kijken.
Ik heb de show in de Ziggo al meegepakt. Muziek en act misschien niet voor iedereen weggelegd. Maar vermoed dat die Barnshow wel erg positief ontvangen gaat worden. Is echt topkwaliteit in z’n soort.
 
Altsien, wat alles op zich neemt van buurtwerking, had die communicatie al op zich genomen en gedeeld.
Ja, maar dat was dan voor VRT en het verdict van de Vlaamse overheid, dus wist niet goed wat het nu was. Maar goed, kunnen we al stilletjes beginnen indrinken voor CMAT
 
Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
Ze gaan Wimmeke bij zijne rekker hebben en dat spel ook openen dit weekend?

Extra schaduw en koele plekken kunnen ze zeker gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife
Of misschien moeten we het niet te ver zoeken; KluB W.

Dan moet KBC maar even rebranden naar KBW en Kate naar Wade. En als ze niet willen zal de gazet het geweten hebben!
 

Users who are viewing this thread