Rock Werchter 2026

Die blikjes jupiler dat je op voorhand kunt bestellen. Ik kan mij precies herinneren dat dit vorig jaar maar tussen bepaalde tijdstippen was, klopt dit? Online staat dit niet zo weergegeven.
 
Over Wim en die hetze. Kan daar niet te diep op ingaan. Dat is niet voor op een forum. En dat gaat niet over verdedigen of wat dan ook. De pers heeft ook wat zaken gemist. Maar 🤐.

Je kan veel zeggen over Live Nation. Maar wat natuurlijk in belgie echt wel een dingetje is, is het zagen klagen en wat dan ook. Not in my backyard: of het nu gaat over Amelie Lens op het Antwerpse zuid, de sinksefoor, een stadion, een gevangenis… het is vermoeiend in ons Belgenlandje.

Ondertussen hebben we in belgie geen deftig stadion en lopen we constant grote tours mis. Dat frustreert me.
 
Over Wim en die hetze. Kan daar niet te diep op ingaan. Dat is niet voor op een forum. En dat gaat niet over verdedigen of wat dan ook. De pers heeft ook wat zaken gemist. Maar 🤐.

Je kan veel zeggen over Live Nation. Maar wat natuurlijk in belgie echt wel een dingetje is, is het zagen klagen en wat dan ook. Not in my backyard: of het nu gaat over Amelie Lens op het Antwerpse zuid, de sinksefoor, een stadion, een gevangenis… het is vermoeiend in ons Belgenlandje.

Ondertussen hebben we in belgie geen deftig stadion en lopen we constant grote tours mis. Dat frustreert me.
Maar we hebben wel een stadion voor een topatletiekmeeting 1 keer op het jaar. Bende sukkels daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe
Over Wim en die hetze. Kan daar niet te diep op ingaan. Dat is niet voor op een forum. En dat gaat niet over verdedigen of wat dan ook. De pers heeft ook wat zaken gemist. Maar 🤐.

Je kan veel zeggen over Live Nation. Maar wat natuurlijk in belgie echt wel een dingetje is, is het zagen klagen en wat dan ook. Not in my backyard: of het nu gaat over Amelie Lens op het Antwerpse zuid, de sinksefoor, een stadion, een gevangenis… het is vermoeiend in ons Belgenlandje.

Ondertussen hebben we in belgie geen deftig stadion en lopen we constant grote tours mis. Dat frustreert me.
Wel heel typisch een West Europa dingetje. We zijn hier braver dan praktisch de hele wereld.

In de meeste delen van de wereld zou men anders omgaan met een Wim.
Mooi dat wij anders zijn maar we slaan soms ook wat door.
 
Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
 
Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
Volgens mij was dat ook de publieke boodschap, we gaan door en accepteren eventueel een boete. (Lijkt mij ook de enige logische reactie op dit moment kort voor het festival
 
Magdalene is toch een heel fijn album van FKA Twigs.
Was niet zo weg van haar optreden op Primavera, maar ben toch te benieuwd om niet te gaan kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread