Pinkpop 2026

Maar dan wel 2 uur geven ipv 90 minuten, anders is de helft van de set gebabbel. :LOL:
Na dé show van 2025 ook de te kloppen show van 2026 voor mij. Zelfs na ook al Rosalia en Byrne gezien te hebben. Zelf mét gebabbel nailt ze een mogelijk Pinkpop-headlineslot met gemak.

Na dé show van 2025 ook de te kloppen show van 2026 voor mij. Zelfs na ook al Rosalia en Byrne gezien te hebben.
Ik vond haar muzikaal ijzersterk maar ik vond het jammer dat ze continu vaart uit de show haalde door het gepraat. Dat maakte het een dikke 3,5 ipv een 4 sterren.

Ik vond haar muzikaal ijzersterk maar ik vond het jammer dat ze continu vaart uit de show haalde door het gepraat. Dat maakte het een dikke 3,5 ipv een 4 sterren.
Ik vind haar praatjes, met vaak een goede boodschap, juist horen bij haar optreden en voor mij maakt dat het af, dikke 5 sterren voor haar laatste LL optreden!

Ik vind haar praatjes, met vaak een goede boodschap
Ja, daar heb ik het niet over, dat hoort inderdaad enorm bij de show. Maar in de Ziggo show vroeg ze ook meerdere malen aan de mensen die de camera bedienden om bepaalde mensen in het publiek even uit te lichten, of zwaaide ze naar mensen die lang terug bleven zwaaien en joelen, of maakte ze even een praatje of grapje tussendoor met iemand op rij 1. Dat haalde steeds enorm de vaart eruit want het gebeurde na vrijwel elk nummer.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Zullen we het nog even over dit jaar hebben?

Om maar ff een onderwerp te beginnen, welke samenwerkingen verwachten we?
Ik zie Teddy Swims bij Roxy Dekker wel op het podium belanden, ze hebben al eens ooit samen een cover gedaan bij Q-music.
Tom Morello heeft een nieuw nummer uitgebracht met Serj Tankian. Lijkt me wat minder waarschijnlijk maar zou wel vet zijn als die erbij komt
En S&F zullen ook wel iemand op het podium erbij halen verwacht ik

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
zullen we t nog even over de 2026 editie houden en over 2 weken de 2027 discussie gaan aanzwengelen

NOG 2 WEKEN YEAA

heb nog steeds geen vrijdag ticket, resale blijft staan op normale prijs
naja dan koop k wel een normale , is toch nog niet uitverkocht.

Zullen we het nog even over dit jaar hebben?

Om maar ff een onderwerp te beginnen, welke samenwerkingen verwachten we?
Ik zie Teddy Swims bij Roxy Dekker wel op het podium belanden, ze hebben al eens ooit samen een cover gedaan bij Q-music.
Tom Morello heeft een nieuw nummer uitgebracht met Serj Tankian. Lijkt me wat minder waarschijnlijk maar zou wel vet zijn als die erbij komt
En S&F zullen ook wel iemand op het podium erbij halen verwacht ik
Zie Dave Grohl misschien nog wel een nummertje drummen bij Yungblud, Tom Morello verwacht ik ook nog wel bij Yungblud of FF op het podium, misschien zelfs andersom

Users who are viewing this thread