Pinkpop 2026

Is het niet gewoon beter als ze eens 1 a 2 jaar niet touren en dan met een nieuwe plaat komen en dan headlinen? Spelen echt ieder jaar wel een zaal show + festivals.

Begrijp me niet verkeerd ze hebben me altijd positief verrast, maar doordat ze zo vaak te zien zijn neigt het echt naar overkill.
Dat hebben ze in principe vorig jaar gedaan (totdan sam fender uitviel)

Valt me trouwens op dat als je de site opent dat de link naar tickets niet meer direct verschijnt.
Zou het dan toch beter lopen dan verwacht?

Is het niet gewoon beter als ze eens 1 a 2 jaar niet touren en dan met een nieuwe plaat komen en dan headlinen? Spelen echt ieder jaar wel een zaal show + festivals.

Begrijp me niet verkeerd ze hebben me altijd positief verrast, maar doordat ze zo vaak te zien zijn neigt het echt naar overkill.
Dat doen ze natuurlijk dit jaar al en vorig jaar was ook de bedoeling maar ja toen viel Sam Fender uit en NTB gaat geen Headline spot afwijzen. 2 jaar rust had hun goed gedaan ja maar nu is het er 1 geworden

Wanneer verwachten we ongeveer wat meer bouwwerk op het terrein te zien? Zo ver ik weet staat alleen de tent overeind en waren ze laatst rondom South Stage/backstage wat tenten aan het opzetten.

Het kriebelt!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Is toch op 1 optreden na 2jaar dat ze niet getourd hebben?
Als ze dan in januari 2 keer in de Ziggo Dome spelen, kunnen ze toch nooit headlinen op Pinkpop in 2027?Zo groot zijn ze echt niet hoor en naar mijn gevoel zijn ze ook niet echt gegroeid qua populariteit tov de vorige passage. Dan gaat PP tevreden moet zijn met 45.000 verkochte tickets (maximum).

spoorboekje/ Timetable zoals het er nu naar uit ziet toch maar een beetje aangepast.

VRIJDAG:
Sleep theory (stukje) - Natasha Bedingfield (stukje)- The Pretty Reckless - The Vaccines (stukje) - Buffalo Traffic Jam (stukje) - Kingfisher - The Beaches - Electric Callboy (laatste stukje, en in de tussentijd zoeken naar een goede plek voor Teddy) - TEDDY SWIMS - The Plot In You (laatste stukje kunnen we misschien nog meepakken) - VOILÁ - TWENTY ONE PILOTS

ZATERDAG:
Giant Rooks - Jerub (stukje) - HAEVN - SUZAN & FREEK - Sofi Tukker - Franz Ferdinand - IDLES - Editors - Halsey - The Cure

ZONDAG
:
Daði Freyr - Dogstar (eerste deel) - HOOGMIS VAN HET ZUIDEN - White Lies (half)- Good Neighbours (half) - Royel Otis - Wet Leg - YUNGBLUD! - Fat Dog (eerste stukje) - Di-Rect (laatste stukje)- FOO FIGHTERS

Op facebook herplaats pinkpop een bericht van Racoon.
Zouden zij nog erbij komen op om de North stage te openen op vrijdag van 12:55 - 13:55?
1779964098814.png

Op facebook herplaats pinkpop een bericht van Racoon.
Zouden zij nog erbij komen op om de North stage te openen op vrijdag van 12:55 - 13:55?
Bekijk bijlage 20722
Bijzondere is dat deze op insta niet zichtbaar is. Lopen ze perongeluk op de feiten vooruit. Of is het gewoon een misser.
Er is inderdaad nog een gaatje, wie weet ..........
Oceaan zou perfect in die peilloze leegte, zwarte gat, passen.

• Sad
Waarderingen: Festivaltime
Daar sluit ik mij wel bij aan. NBT heeft mij in principe nog geen een keer teleurgesteld, maar daar waar NBT een beetje blijft rond zweven. Heeft Yungblud in een keer een giga spurt gemaakt.
In 2014 was er zo een hype met Tame Impala. Die zouden binnen een paar jaar gaan headlinen. Is in ieder geval in Nederland niet zo veel van terechtgekomen.

Users who are viewing this thread