Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klopt, was ook een matig potje. Maar goed; Pinkpop kiest ervoor niet te faciliteren dat voetbalfans het WK, kleinschalig, kunnen volgen. Hun goed recht natuurlijk, ook als ik het er niet mee eens ben. Denk dat het ook wel een ander verhaal was geweest als het ging om een kwartfinale (die op DTRH wel werd uitgezonden, zonder dat het heel veel gevolgen had voor Michael Kiwanuka op het grootste podium).
Klopt, was ook een matig potje. Maar goed; Pinkpop kiest ervoor niet te faciliteren dat voetbalfans het WK, kleinschalig, kunnen volgen. Hun goed recht natuurlijk, ook als ik het er niet mee eens ben. Denk dat het ook wel een ander verhaal was geweest als het ging om een kwartfinale (die op DTRH wel werd uitgezonden, zonder dat het heel veel gevolgen had voor Michael Kiwanuka op het grootste podium).
11 juni 20:45u : 1ste groepswedstrijd Nederland - Tsjechie (1-0) is indertijd wel degelijk uitgezonden.
Volgens mij op de locatie waar vroeger de bioscoop stond. (nu meteen links na de ingang)
11 juni 20:45u : 1ste groepswedstrijd Nederland - Tsjechie (1-0) is indertijd wel degelijk uitgezonden.
Volgens mij op de locatie waar vroeger de bioscoop stond. (nu meteen links na de ingang)
Nothing but Thieves in januari twee keer naar de Ziggo Dome; eerste naam (of is er al een talentenjacht geweest voor de openingsact?) voor 2027 maar noteren?
We zijn er in elk geval weer eens bij op de zondag. Laatste keer was een dagje Foo's in 2018(?). Ben erg benieuwd naar alle veranderingen en de ervaring na vele jaren Werchter (wat ook in de planning staat).
Haha, ja je hebt helemaal gelijk Jonas, een verkeerde aanname van me. Heb bericht maar verwijderd
En klopt helemaal, apps zoals Splitwise bestaan al langer. Alleen zit DrinkSync net iets anders in elkaar. Een app zoals Splitwise is vooral handig om achteraf kosten te verdelen. DrinkSync is meer gemaakt voor tijdens een festival of avond uit: snel algemene kosten en rondjes bijhouden (op naam wie wat drinkt en heeft betaald). En waarbij het niet uitmaakt wie wat waneer drinkt / betaald omdat de app de saldo's bijhoud en achteraf kan worden verrekend.
Dus niet bedoeld als “weer een Splitwise”, maar meer als een festival tool voor groepen die tijdens het feestje overzicht willen houden.
Maar terechte vraag hoor. Juist daarom zoek ik ook wat groepen die hem willen testen. Dan hoor ik graag of het echt iets toevoegt of niet.
Ik weet dat Pinkpop in 2024 geen EK wedstrijd liet zien. Maar dacht misschien met de veranderde meer commerciële richting die ze inslaan, dat ze misschien dit keer wel Oranje tonen op een groot scherm.
Oranje speelt zijn tweede wedstrijd tegen Zweden en heel Nederland is dan in WK-hype. Gaat sowsieso kaartverkoop kosten van voetbalfans. Bij ons is de eerste al afgehaakt (al is dat geen ‘die-hard’ pinkpopganger)
Aan de andere kant snap ik ook dat de sfeer van voetbal niet persé past bij een relexed festival als Pinkpop. Maar stiekem hoop ik dat ze het toch uitzenden
Nothing but Thieves in januari twee keer naar de Ziggo Dome; eerste naam (of is er al een talentenjacht geweest voor de openingsact?) voor 2027 maar noteren?
Dit jaar gaan wij voor het eerst sinds 2008 weer naar Pinkpop. We hebben een plek op de groepscamping op Camping A en zijn benieuwd wat we kunnen verwachten.
De afgelopen jaren zijn we vooral naar Rock Werchter geweest, maar dit jaar vonden we de line-up van Pinkpop sterker. Daarnaast zijn we ook gewoon nieuwsgierig wat er in die 18 jaar allemaal veranderd is.
Hoe zouden jullie de faciliteiten op Camping A omschrijven? Denk aan douches, toiletten, eten en drinken, sfeer, loopafstanden en alles wat handig is om vooraf te weten. En wat kun je tegenwoordig allemaal op de camping zelf halen?