Pinkpop 2026

Is toch altijd zo

"Deze eerste steen is gelegd door ...."

Bovenop 5 lagen baksteen die niet meetellen ofzo
De eerste steen wordt vaak gelegd door de genoemde personen. De steen waarop staat wie de eerste steen heeft gelegd komt pas later op een iets beter gepositioneerde hoogte om het te kunnen lezen.

Zou ook vreemd zijn als op de eerste steen tekst staat die later wegvalt omdat er nog bestrating gelegd wordt.

Nu ik er over nadenk zijn 99% van de eerste stenen de binnenmuren. Als je op deze steen tekst zet zal niemand het lezen totdat gesloopt wordt.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
De eerste steen wordt vaak gelegd door de genoemde personen. De steen waarop staat wie de eerste steen heeft gelegd komt pas later op een iets beter gepositioneerde hoogte om het te kunnen lezen.

Zou ook vreemd zijn als op de eerste steen tekst staat die later wegvalt omdat er nog bestrating gelegd wordt.

Nu ik er over nadenk zijn 99% van de eerste stenen de binnenmuren. Als je op deze steen tekst zet zal niemand het lezen totdat gesloopt wordt.
Volgens mij was dit een beetje offtopic.

Wat hebben we dit jaar toch een bizar goed rijtje aan headliners. Kende naast FF & The Cure, Twenty One Pilots al best goed, maar ook zo'n nummer als City Walls van Breach is toch een fantastische track!
Heeft lang geduurd voordat ik ze ben gaan waarderen, maar vind echt steeds meer nummers leuk van 21pilots. Had ze graag gezien.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Als vertegenwoordiger van het randprogramma miste ik vorig jaar Cantina Mobile met al hun eetstandstandjes, bars, sangria's, turkse pizza's en dagmaaltijden. En velen ook de Molina reuzenrad. Zo triest en kaal was die plwk met commerciele Winners shit

Als vertegenwoordiger van het randprogramma miste ik vorig jaar Cantina Mobile met al hun eetstandstandjes, bars, sangria's, turkse pizza's en dagmaaltijden. En velen ook de Molina reuzenrad. Zo triest en kaal was die plwk met commerciele Winners shit
Het grootste gemis was voor mij de bufkes op camping A

De camping werd volledig door de vereniging gerund! (Antwoord van de bufkes op het festivalterrein)

Voor mij toch een stukje waar ik de 15 jaar aan gewend was, na een festival dag een lekker broodje limburger of Wirrum Sjink (sorry als ik het niet goed spel).
Is er hier iemand uit de regio die weet hoe dat dit jaar gaat zijn? 😁

De "manosfeer" is een verzamelnaam voor online gemeenschappen van mannen, variërend van forums tot bekende sociale media-accounts en podcasts. Binnen deze bubbel worden uitspraken gedaan die lijnrecht ingaan op gelijkwaardigheid en emancipatie.
Zit jij nu mijn retorische sarcastische vraag te mansplainen?
:)

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Oke, nu breekt mijn klomp. Kreeg van school (dochter) de vakantie feestdagen 26/27 binnen. En omdat wij altijd al vroeg voor een heel jaar verlof moeten aanvragen.Dacht ik ga eens kijken wanneer Pinkpop dan is, daar staat nu vrijdag 14 t/m zondag 16 mei🤔. Maar Ik weet niet beter dan dat het voorlopig toch het 3e weekend van juni zou blijven.

Oke, nu breekt mijn klomp. Kreeg van school (dochter) de vakantie feestdagen 26/27 binnen. En omdat wij altijd al vroeg voor een heel jaar verlof moeten aanvragen.Dacht ik ga eens kijken wanneer Pinkpop dan is, daar staat nu vrijdag 14 t/m zondag 16 mei🤔. Maar Ik weet niet beter dan dat het voorlopig toch het 3e weekend van juni zou blijven.
Dat wordt toch altijd pas bekend tijdens de huidige pinkpop dus die datum slaat nergens op?

• Leuk
Waarderingen: mart1234

Users who are viewing this thread